سلام وقت بخیر
من امروز پنج هفته و هفت روزمه
و از ۴/۵ روز پیش علائم بارداریم تقریبا از بین رفته مخصوصا صبحا که از خواب بیدار میشم هیچی حس نمیکنم
تا قبل از این ۴/۵ روز من درد زیر شکم داشتم سوزش معده کلافگی تنگی نفس و احساس سنگینی میکردم اما الان هیچکدومو ندارم و فقط زود خسته میشمو دلم میخواد همش بخوابم و سینه هام حساس تر شده اما خداروشکر لکه بینی هم نداشتمو ندارم
این چند روز صبح که بیدار میشم وقتی هیچی حس نمیکنم میترسم که نکنه مشکلی پیش اومده
به نظرتون حالات من طبیعیه؟!
پرسش (1400/02/10):
عدم وجود علائم بارداری در شرایط بارداری
712
49
1400/02/10
سوال کننده
0
1400/02/10
الی 😍T_K
سلام عزیزم شما هم علایمت مثل منه تقریبا
منم خدارو صد هزار بار شکر خونریزی و لکه بینی ندارم
منم علائمم کم شده نگران میشم ولی خوب طبیعیه
منم خدارو صد هزار بار شکر خونریزی و لکه بینی ندارم
منم علائمم کم شده نگران میشم ولی خوب طبیعیه
0
1400/02/10
الی 😍T_K
برای شما هم طبیعیه نگران نباش
0
1400/02/10
الی 😍T_K
من فردا سونو تشکیل قلب دارم برام دعا کن گلم
0
1400/02/10
الی 😍T_K
ان شاء الله خدا هم نی نی شما رو سالم نگه داره
1
1400/02/10
سوال کننده
سلام ممنونم از دلگرمیتون ان شاالله فردا همه چی به بهترین نحو ممکن پیش بره 🙏
0
1400/02/10
الی 😍T_K
البته من اصلا خوابم نمیاد صبحا هم از 9 بیدارم
0
1400/02/10
سوال کننده
شما فردا که قراره سونو بدید چند هفته تونه؟
0
1400/02/10
الی 😍T_K
تشکر ان شاء الله برای شما هم همینطوره نگران نباش خود همین استرسا برای ما بدترین چیزه
1
1400/02/10
سوال کننده
آره واقعا توکل برخدا هرچی خیره 🌹
0
1400/02/10
الی 😍T_K
ان شاء الله فردا که سونو بدم دقیق مشخص میشه چند هفتمه
وگرنه طبق آخرین پریود که تو اوما وارد کردم الان زده برام 7 هفته و 6 روزمه
وگرنه طبق آخرین پریود که تو اوما وارد کردم الان زده برام 7 هفته و 6 روزمه
0
1400/02/10
سوال کننده
آها به سلامتی
0
1400/02/10
سوال کننده
منم دکتر تو همین روز شما حدودا برام سونو نوشته
0
1400/02/10
الی 😍T_K
اره دیگه سونو مشخص میکنه دقیق چند هفتته
0
1400/02/10
الی 😍T_K
اع. خوب مال شما چندمه
0
1400/02/10
سوال کننده
من هیچ اطلاعاتی ندارم چون اولین بارمه دختر بزرگم هستم
0
1400/02/10
الی 😍T_K
منم اطلاعات زیاد ندارم خخخخ. همش اینترنت آمار. میگیرم یا از دوستام که باردارن
0
1400/02/10
سوال کننده
برای من تو پنجمین روز از هفته هفتمم سونو نوشته
0
1400/02/10
سوال کننده
من به هیچکس جز مامانم نگفتم برا همین نمیتونم فعلا از دوستام سوال بپرسم 😁
0
1400/02/10
سوال کننده
اما به نت خیلی اعتماد نکن
0
1400/02/10
فاطمـه
منم از دیروز علائمم خیلی کمتر شده
فقط حساسیت سینه هامو دارم
فقط حساسیت سینه هامو دارم
0
1400/02/10
فاطمـه
فرداهم روز اخرهفته ۵ام هست میرم تو ۶
ان شاءالله
ان شاءالله
0
1400/02/10
سوال کننده
پس احتمالا طبیعیه ممنون از پاسختون 🌹
0
1400/02/10
فاطمـه
جای نگرانی نیست اگر علائمت کمتر شده
ولی اگر هیچچچچچچچچ علامتی نداشتی اونوقت یه مشورت با دکترت کن
وگرنه طبیعیه
بعضی روزا کمتره حالتامون بعضی روزا بیشتر
ولی اگر هیچچچچچچچچ علامتی نداشتی اونوقت یه مشورت با دکترت کن
وگرنه طبیعیه
بعضی روزا کمتره حالتامون بعضی روزا بیشتر
0
1400/02/10
فاطمـه
آره فائزه جان🤗👶🏻❤
0
1400/02/10
سوال کننده
نه خداروشکر یکی دوتا علائم دارم
من فکر میکردم هر روز بدتر از قبله 🤣
من فکر میکردم هر روز بدتر از قبله 🤣
0
1400/02/10
سوال کننده
ان شاالله بارداری راحت و دلچسبی داشته باشی عزیزم 🌹
1
1400/02/10
fatii 💙💙
عزیزم همه که مثه هم نیستن که علائم بارداری داشته باشن منم تا هشت هفته هیچ علائمی نداشتم ، خدا رو شکر کن که ویار نداری😅
0
1400/02/10
سوال کننده
آره واقعا خداروشکر 🌹
2
1400/02/10
فار *****
من اصلا ویار ندارم،فقط سینه هام به شدت حساسه،تند تند ضعف میکنم،مخصوصا شبا
0
1400/02/10
فار *****
حالت تهوع که اصلا ندارم
0
1400/02/10
فار *****
فقط هفته پیش همش هوس بستنی میکردم
1
1400/02/10
mari69 m
منم همینجورم عزیزم اوایل یکم ضعف وتهوع ولگن درد داشتم الان چند روزه که فقط سینه هام حساس و خسته وبی حالم وزیاد وایسم یکم زیر دلم تیر میکشه وبدنم گرم گر میگیرم همش دیگه علایمی ندارم همشم میترسم میگم نکنه چیزی شده چرا علایمی ندارم
0
1400/02/10
سوال کننده
خب پس خداروشکر مثل اینکه طبیعیه من از دکترمم پرسیدم گفت تا زمانیکه دردای غیر عادی شدید و لکه بینی نداشتی نگران نباش
مامانای عزیزخیالتون راحت منم خیالم راحت شد
مامانای عزیزخیالتون راحت منم خیالم راحت شد
0
1400/02/10
سوال کننده
فائزه جان دقیقا حالتای منم مثل شماس فقط بجای بستنی خیلی هوس گوجه سبز میکنم
0
1400/02/11
پزشک اوما
سلام نگران نباشید علائم بارداری نوسان دارد
1
1400/02/11
سوال کننده
خیلی ممنونم 🌹
0
1400/02/11
سوال کننده
خانوم دکتر یه سوال
تو قسمت تغییرات بدن مادر در هفته هفتم تو صفحه اصلی اپلیکیشن اوما یه جاش نوشته هشدار بعد زیرش نوشته محو ناگهانی علائم بارداری
این هشدار منو خیلی ترسوند
این یعنی هشدار که خطرناکه یا طبیعیه؟!
تو قسمت تغییرات بدن مادر در هفته هفتم تو صفحه اصلی اپلیکیشن اوما یه جاش نوشته هشدار بعد زیرش نوشته محو ناگهانی علائم بارداری
این هشدار منو خیلی ترسوند
این یعنی هشدار که خطرناکه یا طبیعیه؟!
0
1400/02/11
سوال کننده

1
1400/02/12
پزشک اوما
نترسید مشکلی ندارد
0
1400/02/14
سوال کننده
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- هفته ششم بارداری دردسمت راست
- ایا برای شنیدن قلب جنین سونو شکمی انجام میدهند
- هفته ششم ساک حاملگی ۶ میل و فاقدقطب جنینی
- لکه بینی قهوه ای در هفته ششم بارداری و دیدن ساک حاملگی
- شیاف پروژسترون در بارداری
- دل درد هفته ششم بارداری
- شکمبند یا کمربند بارداری
- لکه بینی در هفته ششم
- سقط جنین درهفته ششم
- من خیلی نگرانم ،میشه سوالمو بخونین؟؟




