سلام و وقت بخیر
قبل از اقدام به بارداری آزمایش و سونوگرافی و پاپ اسمیر دادم همه چی خوب بود و اثری از عفونت نبود الان یک هفته میشه که اقدام به بارداری کردم از دیروز مقدار کمی خارش و ترشحات سفید رنگ تقریبا زیاد از بدنم خارج میشه فقط از دیشب زود به زود میرم توالت و با آب میشورم و پاک میکنم
چون نمیدونم باردار هستم یا نه میترسم از پماد یا داروی خاصی استفاده کنم
لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1146
1400/02/10



