Ooma
پرسش (1400/02/10):

فشارخون بالای رحم و جنین

سلام
من سونوگرافی آنومالی هفته ۱۸انجام دادم و پزشک گفتن وزن جنین ۳۰گرم کمه و باید آسپرین بخورم میخواستم بدونم مصرف آسپرین ضرری نداره؟

سلام خیر نگران نباشید مصرف کنید ، فواید مصرف آسپرین بیشتر از مضراتش هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه