سلام دوستان ما یه خونه ۷۵متری خریدیم حالا نقشه ی خونه حالت دوبلکس هستش یعنی راه پله از اشپز خونه میخوره به نظر شما اینجوری نمای اشپز خونه بد نمیشه میخوام ام دی اف بزنم هر کدومتون نظر دارین بدین ممنون
0
1400/02/10
سوال کننده
همه خوابید
1
1400/02/10
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
من بیدارم ولی نفهمیدم چی شد😂😂
0
1400/02/10
سوال کننده
برای رفتن به اتاق خواب باید از پله هایی که تو اشپز خونه هست رد بشی
0
1400/02/10
سوال کننده
اسکالی نداره این موقع شب منم بودم نمیفهمیدم 😄😄😄😄😄😄
0
1400/02/10
سوال کننده
اشکالی
0
1400/02/10
Banoo .
اگه میتونی عکس بده
0
1400/02/10
سوال کننده

مثل این عکس مدلش
0
1400/02/10
سوال کننده
خونه ماهم اینجوری در میاد میگم به نظرتون خوبه یا نه
1
1400/02/10
Banoo .
قشنگه عزیزم
0
1400/02/10
Banoo .
به شرطی که خوب درش بیارن
0
1400/02/10
Banoo .
من توصیه میکنم زیز پله رو زیاد شلوغ نکنی
0
1400/02/10
Banoo .
فقط یخچال بزار
0
1400/02/10
سوال کننده
خوب خدا روشکر چون چاره ای دیگه نداریم نقشه مثل اینا درمیاد
0
1400/02/10
Banoo .
بقیه رو کابینت کن ولی در بزار واسه کابینت ها
1
1400/02/10
Banoo .
مثل این زیاد شلوغ نشه
1
1400/02/10
Banoo .
خلوتش کن روی در کابینت هات قاب های مینیمال بزن
0
1400/02/10
سوال کننده
قاب مینیمال چیه
0
1400/02/10
Banoo .
قاب با طرح های خلوت و خنثی گرافیکی
0
1400/02/10
Banoo .

0
1400/02/10
سوال کننده
اها
0
1400/02/10
Banoo .
چند تا کنار هم
0
1400/02/10
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/02/10
Banoo .
قربونت البته این سلیقه منه
0
1400/02/10
سوال کننده
ب نظرت چه رنگی بزنم که جلوش بهتر باشه
0
1400/02/10
Banoo .
من یا خونه ی قدیمی و پر از رنگ های گرم و شلوغ دوست دارم
یا رنگ های خنثی و ساده واسه خونه ی مدرن
یا رنگ های خنثی و ساده واسه خونه ی مدرن
0
1400/02/10
Banoo .
من واسه کابینت عاشق سبز یشمی با چوبم
0
1400/02/10
سوال کننده
اره اونم قشنگ میشه
0
1400/02/10
Banoo .

0
1400/02/10
سوال کننده
ممنون گلم بابت راهنماییت
0
1400/02/10
Banoo .
قربونت انشاالله به دل خوشی توش زندگی کنین
0
1400/02/10
سوال کننده
قشنگه
0
1400/02/10
سوال کننده
ممنون
3
1400/02/10
❤سلین❤ .
سفید خیلی شیکه عزیزم
0
1400/02/10
غزل دلاور
منم نمیفهممم چیشدددد
0
1400/02/10
خانم گل .
من فقط میدونم ک. پله توی خونه عذابه یکیشم زیادیه
0
1400/02/10
min@ m
ن بابا چ اشکالی داره
مبارکتون
مبارکتون
0
1400/02/10
lila s
به نظرم من اصلا رنگ سفید و مشکی به درد کابینت نمیخوره کثیف میشن لک میشن زرد میشن من چون وسواسم به نظرم یه رنگی باشه که چرک و لک دیده نشن بالاخره آشپز خونست روغن میپاشه بچه و شوهر شلخته هم داشته باشی که نور الا نوره
0
1400/02/10
lila s
یه رنگی انتخاب کنید که هم قشنگ باشه هم از مد نیوفته که مجبور شین بعد رنگشو عوض کنید
0
1400/02/10
lila s
راه پله هم داخل آشپزخونه باشه اشکال نداره مهم اینه که سقف بالاسرت مال خودت باشع راستی مبارکت باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



868

