چی واسه بند اومدن خون زیاد پریودی میشه این ماه خیلی ازم خون میاد مث اب میاد
0
1400/02/10
sara jafari
سلام عزیزم خوبی
0
1400/02/10
سوال کننده
سلام مرسی
0
1400/02/10
sara jafari
تخم گشنیز یه قاشق بریز تویه لیوان آب جوش بزارچند دقیقه بمونه بعدصافش کن بایه قاشق عسل بوخور
0
1400/02/10
سوال کننده
الان ندارم
0
1400/02/10
sara jafari
یااینکه سرکه سیب وباعسل قاطی کن بوخور
0
1400/02/10
سوال کننده
به غیر تخم گشنیز دیگه چی خوبه
0
1400/02/10
سوال کننده
دارم تخمه شور میخورم میگن بند میاره
0
1400/02/10
sara jafari
اگه سرکه سیب داری بااب وعسل قاط کنی خوب میشی
1
1400/02/10
🍃somayye 🍃
قرص مفنامیک اسید عالیه اگه که گیرت بیاد
0
1400/02/10
sara jafari
شیرین بیان هم خوبه
0
1400/02/10
🍃somayye 🍃
خواهرهام میخوردن خونریزیشون کم میشد
0
1400/02/10
sara jafari
عزیزم تیرویید نداری؟
0
1400/02/10
سوال کننده
اره دارم منم چن روزی نمیخورم
0
1400/02/10
سوال کننده
نه
0
1400/02/10
sara jafari
مطمئنی آزمایش دادی تازگیا چون منم اینطوربودم بعدمعلوم شدبخاطرتیروییدم بوده
0
1400/02/10
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
مفنامیک اسید بخور
0
1400/02/10
سوال کننده
اره مطمئنم
0
1400/02/10
💞👪farzaneh👼 a
عرق کاکوتی با نبات بجوشون بخور
1
1400/02/10
💞👪farzaneh👼 a
سویق عدس هم خوبه
0
1400/02/10
Banoo .
سلام عزیزمه
1
1400/02/10
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
فقط مفنامیک اسید. هر ۸ ساعت یدونه
0
1400/02/10
Banoo .
هر از 8 سال مفنانیک اسید بخور
هم دردت اروم میشه هم خونریزیت کم میشه
هم دردت اروم میشه هم خونریزیت کم میشه
0
1400/02/10
معصومه جلالی
کپسول ترنسید اسید شبیه مفنامیک اسید ولی رنگش فرق داره
دکتر به من داد
قوی تر از مفنامیک اسید
هر ۸ساعت بخور
دکتر به من داد
قوی تر از مفنامیک اسید
هر ۸ساعت بخور
0
1400/02/10
ترانه ..
مفنامیک اسید هر۸ساعت
0
1400/02/10
الهام ۱۴۰۰
نشاسته بزن رو آب بخور
0
1400/02/10
یلدا منتی
مفنامیک اسید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



615

