Ooma
پرسش (1400/02/09):

بی اشتهایی و ضعف

سلام . من هفته ۱۹ هستم .هنوز ویار دارم ولی خب به شدت قبل نیست مشکل من ضعف و بی اشتهاییم هستش ،اصلا هیچی نمیتونم بخورم و همش ضعف دارم شاید به زور چند تا لقمه تو طول روز بتونم بخورم .نگرانم که به بچه ام آسیب برسه و وزن نگیره .نمیدونم چیکار کنم 🥴🥴

منم امروز رفتپ
گفت وزنت داره میاد پایین
باید روزی پنج وعده بخوری
از اول بارداریم روزی یه وعده نخوردم
اما گفت دکتر باید وزنت بالا بره
بزور چندتا لقمه الان خوردم توام سعی کن بزور بخوری چون باید همه چی ب نی نی برسه دیگ
وایی منم سه ماه اول که کلا هیچی نمیخوردم .الان شاید یه وعده اونم چند تا لقمه .همسرم همش میگه بچه اذیت میشه منم خیلی اذیت میشم .
مجبوریم بخوریم
من سعی میکنم میوه حداقلش بخورم
چون میوه هم دوست ندارم
به جای غذا میوه و کاهو بخورید
همون یک وعده هم غذاتون رو بخورید
اجیل و شیر هم بخور
میوه و کاهو جای غذا رو میگیره!؟
خرما و موز و طالبی ، هندونه ، این چیزا هم فشار رو تنظیم نگه میداره هم مفیده
منم اوایل نهایت 2،3 قاشق غذا هر وعده
الان یکم بیشتر شده غذام ولی،بازم کمه
من خون دماغم میشم
آره آجیل شیر ماست هم خوبه
علائم هر هفته رو اونا مینویسه ، تو صفحه اول بخون ، فکر کنم برا هفته شما طبیعیه
این ویار و بی اشتهایی اصلن قرار هست تموم شه یا نه!؟😫
ان شاءالله که ماه های بالا تموم بشه
اوما **
ظاهرا واس بعضی یا قرار نیست تموم بشه. من صبح تاحالا نتونستم هیچی بخورم
فقط ی لقمه صبحونه ک اونم الان بالا اوردم🙄
🤕منم خیلی وقتا اینجوریم اگه قرص نخورم یه لقمه ام نمیتونم بخورم
از ۱۸ هفته ب بعد باید هواسمون باشه قرص کم کم کنیم. اگ زیاد مصرف میشه باعث میشه نی نی هم ب قرص عادت کنه و وقتی ب دنیا اومد همش بالا بیاره
جدی ،بدون قرص خیلی بالا میارم .ولی سعی میکنم کمش کنم .ممنون که گفتید
من اشتهام خوبه
12کیلو اضافه کردم
همینجوری ادامه بدم گامبالو میشم
کاش یکم حالم بهم میخورد کاش یکم تهوع داشتم که نتونم چیزی بخورم.
اره عزیزم سعی کن فقط یکی یا نصف بخوری.
من هنوز نرسیدم ب وزن قبل بارداریم🤦
من تا شش ماه بالا میاوردم از شش به بعد تا ماه هفت بی اشتها و بی جون بودم یعنی باور نمیکنی یه لیوان آبم میلم نمیکشید بخورم ولی الان خداروشکر ده دوازده روزه بهتر شدم دارم میخورم .قرصای ویتامین که دکتر میده رو حتما بخور
من اینجور بودم قرص می خورم نیم ساعت قبل شام الان بهتر
بی اشتهایی و ضعف
دوستان بهم معرفی کردن
من دکتر رفتم منو دعوا کرد ک خیییلییی چاق شدی
۷، ۸ کیلو چاق شدم😐
گفت سری بعد یک کیلو بیشتر نباید اضافه کنی😭😭😭😭
سلام نگران نباشید از این به بعد سعی کنید مواد غذایی ضروری و مهم مثل میوه و پروتئین و سبزیجات را مصرف کنید ، تحت نظر متخصص تغذیه برنامه غذایی داشته باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه