سلام . من هفته ۱۹ هستم .هنوز ویار دارم ولی خب به شدت قبل نیست مشکل من ضعف و بی اشتهاییم هستش ،اصلا هیچی نمیتونم بخورم و همش ضعف دارم شاید به زور چند تا لقمه تو طول روز بتونم بخورم .نگرانم که به بچه ام آسیب برسه و وزن نگیره .نمیدونم چیکار کنم 🥴🥴
0
1400/02/09
خدایا پناه همه مون باش ❤
منم امروز رفتپ
0
1400/02/09
خدایا پناه همه مون باش ❤
رفتم
0
1400/02/09
خدایا پناه همه مون باش ❤
گفت وزنت داره میاد پایین
0
1400/02/09
خدایا پناه همه مون باش ❤
باید روزی پنج وعده بخوری
0
1400/02/09
خدایا پناه همه مون باش ❤
از اول بارداریم روزی یه وعده نخوردم
0
1400/02/09
خدایا پناه همه مون باش ❤
اما گفت دکتر باید وزنت بالا بره
0
1400/02/09
خدایا پناه همه مون باش ❤
بزور چندتا لقمه الان خوردم توام سعی کن بزور بخوری چون باید همه چی ب نی نی برسه دیگ
0
1400/02/09
سوال کننده
وایی منم سه ماه اول که کلا هیچی نمیخوردم .الان شاید یه وعده اونم چند تا لقمه .همسرم همش میگه بچه اذیت میشه منم خیلی اذیت میشم .
0
1400/02/09
خدایا پناه همه مون باش ❤
مجبوریم بخوریم
0
1400/02/09
خدایا پناه همه مون باش ❤
من سعی میکنم میوه حداقلش بخورم
0
1400/02/09
خدایا پناه همه مون باش ❤
چون میوه هم دوست ندارم
0
1400/02/09
💕narsis 💞fl
به جای غذا میوه و کاهو بخورید
0
1400/02/09
💕narsis 💞fl
همون یک وعده هم غذاتون رو بخورید
0
1400/02/09
💕narsis 💞fl
اجیل و شیر هم بخور
0
1400/02/09
سوال کننده
میوه و کاهو جای غذا رو میگیره!؟
1
1400/02/09
💞👪farzaneh👼 a
خرما و موز و طالبی ، هندونه ، این چیزا هم فشار رو تنظیم نگه میداره هم مفیده
منم اوایل نهایت 2،3 قاشق غذا هر وعده
الان یکم بیشتر شده غذام ولی،بازم کمه
منم اوایل نهایت 2،3 قاشق غذا هر وعده
الان یکم بیشتر شده غذام ولی،بازم کمه
0
1400/02/09
خدایا پناه همه مون باش ❤
من خون دماغم میشم
0
1400/02/09
💞👪farzaneh👼 a
آره آجیل شیر ماست هم خوبه
0
1400/02/09
💞👪farzaneh👼 a
علائم هر هفته رو اونا مینویسه ، تو صفحه اول بخون ، فکر کنم برا هفته شما طبیعیه
0
1400/02/09
سوال کننده
این ویار و بی اشتهایی اصلن قرار هست تموم شه یا نه!؟😫
0
1400/02/09
💞👪farzaneh👼 a
ان شاءالله که ماه های بالا تموم بشه
0
1400/02/09
خدایا پناه همه مون باش ❤
انشالله
0
1400/02/09
💞👪farzaneh👼 a
اوما **
0
1400/02/09
⚪روژین⚪
ظاهرا واس بعضی یا قرار نیست تموم بشه. من صبح تاحالا نتونستم هیچی بخورم
فقط ی لقمه صبحونه ک اونم الان بالا اوردم🙄
فقط ی لقمه صبحونه ک اونم الان بالا اوردم🙄
0
1400/02/09
سوال کننده
🤕منم خیلی وقتا اینجوریم اگه قرص نخورم یه لقمه ام نمیتونم بخورم
1
1400/02/09
⚪روژین⚪
از ۱۸ هفته ب بعد باید هواسمون باشه قرص کم کم کنیم. اگ زیاد مصرف میشه باعث میشه نی نی هم ب قرص عادت کنه و وقتی ب دنیا اومد همش بالا بیاره
0
1400/02/09
سوال کننده
جدی ،بدون قرص خیلی بالا میارم .ولی سعی میکنم کمش کنم .ممنون که گفتید
0
1400/02/09
Z. M
من اشتهام خوبه
12کیلو اضافه کردم
همینجوری ادامه بدم گامبالو میشم
کاش یکم حالم بهم میخورد کاش یکم تهوع داشتم که نتونم چیزی بخورم.
12کیلو اضافه کردم
همینجوری ادامه بدم گامبالو میشم
کاش یکم حالم بهم میخورد کاش یکم تهوع داشتم که نتونم چیزی بخورم.
0
1400/02/09
⚪روژین⚪
اره عزیزم سعی کن فقط یکی یا نصف بخوری.
0
1400/02/09
⚪روژین⚪
من هنوز نرسیدم ب وزن قبل بارداریم🤦
0
1400/02/09
nazgol solo
من تا شش ماه بالا میاوردم از شش به بعد تا ماه هفت بی اشتها و بی جون بودم یعنی باور نمیکنی یه لیوان آبم میلم نمیکشید بخورم ولی الان خداروشکر ده دوازده روزه بهتر شدم دارم میخورم .قرصای ویتامین که دکتر میده رو حتما بخور
0
1400/02/09
Najmeh Bano
من اینجور بودم قرص می خورم نیم ساعت قبل شام الان بهتر
0
1400/02/09
Najmeh Bano

0
1400/02/09
Najmeh Bano
دوستان بهم معرفی کردن
0
1400/02/09
فرشته 2019
من دکتر رفتم منو دعوا کرد ک خیییلییی چاق شدی
۷، ۸ کیلو چاق شدم😐
گفت سری بعد یک کیلو بیشتر نباید اضافه کنی😭😭😭😭
۷، ۸ کیلو چاق شدم😐
گفت سری بعد یک کیلو بیشتر نباید اضافه کنی😭😭😭😭
0
1400/02/11
پزشک اوما
سلام نگران نباشید از این به بعد سعی کنید مواد غذایی ضروری و مهم مثل میوه و پروتئین و سبزیجات را مصرف کنید ، تحت نظر متخصص تغذیه برنامه غذایی داشته باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



661

