سلام من آزمایش تحمل گلوکز دادم توی 25 هفته هستم
قند ناشتا 96 بوده که رنج نرمالش92 زده
بعد مصرف گلوکز شده120 که رنج تا 180 بوده
یکساعت بعدش رسیده80 که رنجش فک کنم 130یا140 بوده
الان من نمیدونم چطور ناشتا بالا بوده باوجود اینکه تحمل گلوکز پایینه؟یعنی من دیابت دارم؟
یک ماه پیش هم آز دادم ناشتا 80 بود بعد ناشتا شد 70 اصلا چرا برای من بعد ناشتا میاد پایین؟؟؟
شب قبل تست تحمل گلوکز من ساعت 11 شام خوردم که خورشت آلو بود هم برنج خوردم هم سیب زمینی یه دونه هم های بای با چای خوردم نیم ساعت بعد شام ممکنه از این بوده باشه که ناشتا بالا بوده؟
اگه ممکنه راهنمایی کنید اینم بگم من افت قند و فشار دارم یهو قند و فشارم میفته حالت تنگی نفس و ضعف و غش میگیرم
پرسش (1400/02/09):
تست تحمل گلوکز لطفا راهنمایی کنید
760
10
1400/02/09
سوال کننده
0
1400/02/09
asieh noorani
دوران بارداری دیابتی بودی
0
1400/02/09
asieh noorani
ساعت یازده یکم دیره واسه شبی که میخوای بری آزمایش ،صبح چه ساعتی ازمایش دادی
0
1400/02/09
asieh noorani
میخوای خیالت جمع بشه باید بری متخصص داخلی یا دکتر غدد
0
1400/02/09
سوال کننده
من بارداری اولم هم افت قند هم افت فشار داشتم دیابتی هم نبودم
یکماه پیشم آز دادم مشکلی نبود حتی قند بعد ناشتا اومده بود پایینتر که دکتر گفت افت قند داری
شب قبل من تا 11:30 غذا خوردم زیادم خوردم هم سیب زمینی هم برنج هم آلو خورشتی بعدشم یه دونه های بای خوردم با چایی
صبح ساعت 8:30 آز دادم
یکماه پیشم آز دادم مشکلی نبود حتی قند بعد ناشتا اومده بود پایینتر که دکتر گفت افت قند داری
شب قبل من تا 11:30 غذا خوردم زیادم خوردم هم سیب زمینی هم برنج هم آلو خورشتی بعدشم یه دونه های بای خوردم با چایی
صبح ساعت 8:30 آز دادم
0
1400/02/09
asieh noorani
احتمالا بخاطر همونه که زیاد شده،کاش یبار دیگه تکرار میکردی
0
1400/02/09
F ........
عزیزم نه ساعت ناشتا کافیه معمولا از هر ساعتی شب شام میخوری باید ۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا باشی شما هم از ۱۱ ونیم شب تا ۸ ونیم ۹ساعت گذشته پس ناشتایتون خوب بوده رعایت کن الانم زیاد نیست قندتون انشاالله که بر طرف میشه ولی بد نیست آزمایشتونو تکرار کنید و بعد به متخصص غدد نشون بدین تا اونا براتون تصمیم بگیرند منم قند ناشتام ۹۷ هست ولی انسولین میزنم ولی از قلمی هاست و فقط دو سی سی میزنم و خدا رو شکر از ۸ هفته میزنم غذا هم همه چیز میخورم ولی به اندازه زیاده روی نمیکنم قندمم بالا نمیره دکترمم گفت بعد یه هفته از زایمانت قندت بر طرف میشه و نیازی به انسولین نیست شما هم برید دکتر بهتره
0
1400/02/09
سوال کننده
عزیزم قندت بعد یکساعت چند بود؟من بعد یکساعت خوب بوده بعد دوساعتم خیلی پایین اومده
یکماه پیشم آز دادم خوب بود نمیدونم چطور اینقد بالا بوده ناشتا
یکماه پیشم آز دادم خوب بود نمیدونم چطور اینقد بالا بوده ناشتا
1
1400/02/09
F ........
منم ماه پیش قند ناشتام۹۱ بود ولی ماه بعد که گفت تکرار کنم بالا رفته بود وقند دو ساعت و بعدش خوب بود فقط ناشتام بالا بود برای همین انسولین تزریق کرد برام حالا برای شما هم دکترتونه که باید نظر بده نسبت به وزنتون و وضعیتی که دارین
0
1400/02/11
پزشک اوما
سلام هشت ساعت ناشتایی برای آزمایش قند کافیست ، قند ناشتا کمی بالاست ، باید به زیر ۹۳ برسه ، رژیم را رعایت کنید دو هفته دیگه مجدد آزمایش بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




