سلامن تا اونجا که من می دونم همه چی خوبه فقط تیروئیدت
اگه می خوای باردار بشی حتما باید برای تیروئیدت بری دکتر بهت دارو بده
اره الان یادم افتاد پریود بودمبه
بهش گفتم گفت اشکالی نداره
ولی تیروییدت خیلی کم کاره فکنم
ویتامین دی هم ی کم پایینه
چون پریود بودی تو ادرارت خون داره
اگه واقعا تیروییدت ۱۶ باشه حتما ی غدد برو
ولی مطئنم که خون پریودی بهش نخورد چون من پریودیم خیلی کمه
تو ادرارت یه کم خون بود برا این پرسیدم
الان اگه به پریودی ربطی نداشتا باشه مشگلی هست
نه برا همونه ، مشکلی نداره
سلام کم کاری شدید تیروئید دارید حتما پیگیری کنید