سلام وقتتون بخیر
این سونوگرافی نرماله؟
من ان تی و آنومالی یه مرکز رفتم
ک هر دو طول سرویکس 30 بوده
امروز جایی دیگ رفتم ک طول سرویکس زده 37
ینی سرویکسم رفته بالا؟
یا خطا داره؟
ممنونم
پرسش (1400/02/09):
شرح سونوگرافی هفته 22
637
29
1400/02/09
سوال کننده
0
1400/02/09
سوال کننده

0
1400/02/09
⚪روژین⚪
سحر واس چی رفتی سنو؟
0
1400/02/09
سوال کننده
رفتم دکتر، دکترم مریض شد
نوبتا کنسل شد
منم شکمم درد میکرد رفتم سونو خودم
چون راهم دوره سخت بود دوباره برم
رفتم سونو خیالم جمغ بشه
نوبتا کنسل شد
منم شکمم درد میکرد رفتم سونو خودم
چون راهم دوره سخت بود دوباره برم
رفتم سونو خیالم جمغ بشه
0
1400/02/09
⚪روژین⚪
اها پس ب سلامتی عزیزم. طول سرویکستم خیلی خوب شده خداروشکر
البته شایدم چون جای جدید رفتی سنو واس همونه عددش فرق داره
البته شایدم چون جای جدید رفتی سنو واس همونه عددش فرق داره
0
1400/02/09
elara .......
ن دگ عادیه میره بالا برا منم رفت بالا
0
1400/02/09
سوال کننده
ممنون عزیزم
آره منم نظرم رو اینه
ولی 7 تا رفت
آخه 7 تا اختلاف؟
احتمالا رفته بالا، ولی چقد دقیقا نمیدونم
آره منم نظرم رو اینه
ولی 7 تا رفت
آخه 7 تا اختلاف؟
احتمالا رفته بالا، ولی چقد دقیقا نمیدونم
0
1400/02/09
سوال کننده
چند بودی و چند شدی عزیزم؟
0
1400/02/09
⚪روژین⚪
انشالله ک رفته بالا دیگه .
خداروشکر ک کمتر نشده
خداروشکر ک کمتر نشده
1
1400/02/09
سوال کننده
اره
ممنون عزیزم 😘😘
ممنون عزیزم 😘😘
2
1400/02/09
😍peransa😍 .
سرویکس زیاد نمیشه چون یچیزی ک از قبل بارداری هست وتو بدن هرکسی اندازش فرق میکنه این خطای سونو هاس ک هرکدوم یچیز اندازه میگیرن سونو واژینال دقیق نشون میده
0
1400/02/09
فرزانه مامان شازده والا
من 15هفتگی واسه جنسیت رفتم یه سونوگرافی دولتی، طول سرویکس زد 44، واسه آنومالی یه جای خوب رفتم زد 36.
مطمئنم اون سونوی دولتی دستگاهش واسه عهد بوق بوده.
حالا شما هم ببین جایی که رفتی معتبر بوده یا نه
0
1400/02/09
سوال کننده
معتبر که بوده، ولی اولی بهتر بود
0
1400/02/09
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/02/09
🧿🤱👑👶 Maman Soni
من با سونوی واژینال طول سرویکسم بیشتر شد یه مرکز
0
1400/02/09
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
قبلی رو کجا رفتی قبادی؟
کریمی هم خوبه سونو گرافیش
کریمی هم خوبه سونو گرافیش
0
1400/02/09
سوال کننده
آره قبادی رفتم
0
1400/02/09
سوال کننده
ولی قبادی بهتره
0
1400/02/09
سوال کننده
احتمالا ندا کریمی اشتباه کرده
1
1400/02/09
پزشک اوما
سلام بله احتمال بالا رفتن طول سرویکس هست
1
1400/02/09
سوال کننده
ممنونم
0
1400/02/09
پزشک اوما
مابقی موارد هم نرمال است
0
1400/02/09
سوال کننده
ینی این اختلاف طبیعیه؟ سونوگرافی دوم اشتباه نکرده؟
0
1400/02/10
پزشک اوما
بله مشکلی ندارد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




