سلام عزیزم قرص b12
دمیترون میخوری ؟
به دکترت بگو عزیزم که قرصای ویتامینه برات بنویسه
همینجوری قرص نخور
منم مث شما بودم بی اشتها بودم
ولی دکترم بعد ان تی برام مولتی ویتامین نوشت
منم ۱۲هفته دکتر پریناتال نوشت فک کنم شمام ب دکترتون بگید یا خودش ببینه وزن اضافه نمیکنی مینویسه
خب من چند روز دیگه بایدبرم ان تی ، زودتر برسه که ضعیییف شدم
من ۱۵ هفته تازه دکتر بهم داده
حتما واسه تهوت بیاید بخوری ویتامین ب شبا و دمیترون هر ۸ساعت اینطوری با تهوع از بین میری
منم سه ماه اول اشتهام کم شد مولتی ویتامین میخوردم. بخور حتما که ضعیف نشی. بچه مواد لازمش رو از بدنت میگیره
آره مسئله ای نیست. من که خودم میخوردم
سلام میتونید مولتی ویتامین بخورید اما در کل در بارداری اشتها کم و زیاد میشود
چرا میگن تو سه ماه اول کلا هیچ مکملی جز فولیک اسید و ویتامین دی نخورید؟؟