ممنونم بعد از دوتا سقط و سه سال انتظار،فک میکردم الان برم جوابو بگیرم میگ خانم منفیه چندروز تاخیر داری
ان شاءالله خبر بارداری شما
سلام عزیزم مبارکتون باشه😍⚘
مبارکه عزیزم عالیه الان معلوم نیس عدد چنده خودتو درگیر نکن
اخه اعصابم خورد شد تاکید کردم بهش برام بنویسه
ممنونم،شما زایمانتون نزدیکه توروخدا برام دعا کنید این یکی برام بمونه
مبارکه عزیزم، بارداری خوبی داشته باشی انشاءالله❤😘
فاطمه جان تبریک میگم واقعا.انشالله سالم بغل بگیریش
تو این۱۲روز تاخیر بی بی زدی که منفی هم باشه؟
آخه منم ۱۳ روز تاخیرم ولی بی بیهام منفی بودن.
سلام بارداری شما مبارک بله خوبه