Ooma
پرسش (1400/02/08):

بچه ها دوباره تیتر بتا دادم

دوشنبه تیترم ۱۲/۵ بود دو روز بعد که امروز باشه شد ۳۹/۷
الان دیگه باردار حساب میشم تو رو خدا جواب بدین

سلام اره بارداری مبارکه
فقط خیلی زود ازمایش رفتی بتات پایین هست
وااااااااییییی الهی هزار بار شکر
آره خودمم می‌دونم اما دلم آروم نمیکرفت
با پریود چند هفته هستی؟
چهار هفته و سه روز
ولی بعید میدونم این تیتر بتا مال ۴هفته باشه
اما پریودیم نامرتب بین ۳۰_۴۰ روز هست و معمولا ۳۲ روزه
امروز روز ۳۳ پری هستم
احتمالا نی نیت تازس
مبارکه عزیزم
انشالله صحیح و سالم میاد تو بغلت❤
انشالله مبارک باشه گلم
صحیح وسالم بغل بگیریش
ولی واسه سونو قلب عجله نکن ک استرس بکشی گلم
آره می‌دونم سر دوتا بارداری قبلی روز ۳۸ سیکل بی بی چکم مثبت میشد این دفعه تازه زود شده 😆
دکترم میگه توی پریودی نامنظم باید طولانی ترین سیکلت رو در نظر بگیری
سلامت باشی عزیزم و همچنین شما با دل خوش انشالله
نه دیگه عجله نمیکنم
ب نظر من فعلا نرو دیگه ازمایش بده ،تا ی هفنه ده روز دیکه
نه دیگه الان آرامش دارم خدا رو هزار بار شکر قلبم الان آروم آروم
خدتروشکر
چون الان ب خون نیاز داری
من خودمم پارسال هی استباه کردم هر هفته ازمایش دادم ،هبچ باورم نمیشد که باردارم ،خو اخرم ب خوبی ب پایان نرسوندمش،ولی امسال دیکه درس شد برام
وووووووی حالا میتونم به همسرم بگم
هنوز ب سوهرت نگفتی که بارداری؟
انشالله این دفعه صحیح و سالم بغل بگیریش
قربونت همچنین برا خودت ،انشاالله تن نینیت سالم باشه
بچه هم داری؟
نه نگفتم گفتم تجربه های تلخ قبلی تکرار نشه اول مطمین باشم
خدانکنه
ای جان
فدات عزیزم
اینو می‌شنوم دلم قیلی ویلی میره
نه عزیزم ندارم بیشتر از دوساله که منتظرم این ماه میشد دو سال و ۵ ماه که دیگه نشد
خداروشکر که الان نینی داری،مراقب خودت باش،ب هیچکسم نگو ،کمترم فعلا بیا دور گوشی
والا به محل کارم گفتم ، پرستارم برا همین بدونن مراقبم هستن و جایی میذارن که در معرض نباشم
سلام مبارک باشه ان شاالله به سلامتی بیاد بغلت
سلامت باشی عزیزم و همچنین عزیزم به سلامتی بغل بگیریش
اره خوب کردی چون بخاطر شغلت و شرایطش رعایت حالت رو بکنن بهتره
آره گفتم از اول بگم
مبارکه الهه بلاخره ب ارزوت رسیدی🤩
ان شاالله بسلامتی بغل بگیریش
الههههه مبارکه😍😍😍
الهه با این حال خوبت برا منم دعا کن منم همین ماه مثبت بشم
سلام
بچه ها من نوک سینه ها درمیکنه
دل پیچه واینام دارم
اماتاپریودیم خییییییلی مونده
بنظرتون واستم یا بی بی بزنم؟
سلام آره خودمو کشتم 😆😆😆
اصلا نمیدونم چیکار کنم دارم بال در میارم
سلامت باشی بالاخره نوبت من شد که تیکر بذارم
انشالله شما هم همین ماه خبر خوب بهمون بدب
الهی به حق این ماه عزیز دلت همین ماه غرق شادی بشه به خدا که از روزی که بی بی چک زدم برا همه منتظرا دعا کردم
یعنی چقد مونده عزیزم
به علایمت میخوره که باردار باشی
خداروشکر بارداری راحتی برات ارزو میکنم😍
لقاحت دور گرفته تو الان خیلی باشه بارداری دو هفته بیست روز
مرسی عزیزم تاریخ پریودم دیروز بوده
اگه فرض کنم ۳۲ روزه هست وگرنه تا ۴۰ روز هم سابقه داره عقب بیفته
مبارکه الهی جان تیکر بارداری چقد بهت میاد♥️
اینماه چ کارا کردی؟
به به
بسلامتی
مبارکت باشه
ان شاالله بسلامتی بغلش کنی
دیدی مجبورت کردم روزه نگیری😄
دقیقا منم تا ۴۰ و ۴۵م کشیده
سلام عزیزم مبارکه انشالله بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت
سلام عزیزم واقعا هیچ کاری نکردم
انشالله که همین ماه روزی شما باشه
خخخخخخخ آره طاقت نیاوردم در نهایت آزمایش دادم
مرسی عزیزم و همچنین
سلام عزیزم ، فاطیما جون دلم طاقت نیاورد
اما الان دیگه خیالم راحته ، خدا رو هزار بار شکر
خیالت راحت بارداری‌‌.من خودم بار اول تیتر بتام ۲۴ شد بردم دکترم گفت دو روز دیگه تکرار کن بعد چهار روز شد ۲۹۹ باز گفتش زیر هزار بارداری صددرصدی نیس.منم دیگه نرفتم آزمایش بدم طبق پریودیم هفت هفته و سه روز رفتم سونو صدا قلبشو شنیدم تمااااام.بیخیال به خودت استرس نده کیف کن لذت ببر
مشکلت چی بود 2 سال اقدام
مرسی عزیزم خدا حفظش کنه و صحیح و سالم بغل بگیریش
انشالله برا منم همینطور باشه
تنبلی تخمدان و پی سی او و ناتوانی دیواره رحم
سلام‌الهه جونی مبارکت باشه عزیزم🥰🥰
اخر طاقت نیاوردی رفتی آز😀😀
من‌عصری پریود شدم🙄
خداروشکر میکنم به شوهرم نگفتم بی بی مثبت شده
منم تنبلی دارم و دیواره رحمم نازکه
بدون دارو پریودت چطور بود؟
عه بی بی در چ حد بود مثبتیش
خطش کامل واضح بود
این بود
بچه ها دوباره تیتر بتا دادم
تاخیرم داشتی
با این بی بی چک غیر ممکنه باردار نبودی احتمالا بارداری شیمیایی بوده
اره ۴روز تاخیر داشتم
خاک برسرش😀
ففط آدمو دلخوش میکنه بی بی
الان پریودیت کامله؟
خونریزی شدید داری؟
با درد؟
😂😂😂
نه خونریزیم شدید نیست خیلی هم سرخ وصورتیه والا تاحالا اینجور پریود نشده بودم
دردم اصلا ندارم فقط کمر دردی که قبل داشتمو دارم
استراحتتو داشته باش
احتمالا قطع بشه
مگه میشه🤷‍♀️
حواست به خودت باشه
شک برانگیزم؟؟؟
من ۲۰ روز خونریزی داشتم جنین رشد میکرد
واقعا؟؟؟
توچندهفته؟
پاشم برم دسشویی ببینم درچه وضعم؟؟؟
بخدا
۵ روز بعد موعدم تا ۲۰ روز
وای چه جالب
منم امروز ۴روز بعدازموعدمه
بعدچیکار کردی؟؟
ازکجا فهمیدی؟
برو تیتر بده بعد ۴۸ ساعت تکرار کن رفته بود بالا برو دکتر جلو خونریزیتو بگیره
سیستم ایمنی بدنم بالا بود سقط شد
اگه تاصبح خونریزیم مثل پریودی همیشه نبودهمین کارو میکنم عزیزم
الهییی😔😔😔😔
با سونو تو ۵ روز رشدشو داشت
ان شالله به زودیای زود دلت شاد ودامنت سبزمیشه
چندهفته سقط شد
حتما همین کارو بکن
باشه عزیزم
ممنونم از حرفات
توکل به خدا گلم
ان شاءالله دل تو هم شاد بشه
فدات گلم
۷ هفته
فدای یه تارموت
ان شالله دلت شادمیشه
خواهش گلم
مواظب خودت باش فقط تا بری دکتر زودتر
ممنون ان شاءالله گلم
خداروشکر هودت سالم وسلامت هستی
نی نی هم دم در بهشت برات ضمانت میکنه
باشه عزیزم قربونت برم
من سه تا نی نی سقط کردم که حتما ادنجا ضمانتمو میکنند😊
منم ۵ تا ضامن دارم
هیجوره خدا تو جهنم نمیندازتم😂😂😂😂😂
خداروشکر
ان شاءالله
عزیزم اون پری نیست که با اون بی بی چک پر رنگ برو آز بده دکتر شیاف بهت میده
سلامت باشی عزیزم
نه والا طاقت نیاوردم
اما الان دلم ارومه
آره خدا رو شکر
دو بار دیگه هم باردار شدم دقیقا تو ماهی بود که دارو نخورده بودم
لکه بینی هست عزیزم
دکتر شیاف میده قطع میشه فقط کاملا استراحت کن
نه عزیزم لکه بینی نیست
خون میاد فقط خیلی قرمزه
یعنی حجمش مثل زمان پریود هست؟
زهرا جون شما دیروز تو تاپیک من گفتی لک دیدی
بعدش بی بی مثبت شدی
خاستم ببینم روز لک و بعدش درد سینه هم داشتی؟
اره عزیزم‌سینه هام سنگین شده بود درد داشت ولی دو روز بعدش دیگه دردش کم شد
نه اونقدر نیست میرم دسشویی میریزه
خب پ منم مثل شما شدم احتمالا
چطور عزیزم؟
دیروز درد سینه داشتم امروز دیگه ن
بی بی چک بزن
پ احتمالا منم ب زودی پریود میشم
خدانکنه
اخه من تستم مثبت شد نمیدونم چرا اینطور شدم
خیلی زوده برا بی بی هنوز ۴ روز تا موعدم مونده
ازمنم۴ روزمونده بود که نشون داد
بی بی منفی بدتر بهمم میریزه میزارم ببینم بدنم چجوری واکنش نشون میده یا پری میاد یا ن دیگه
تهش همینه
اره عزیزم دقیقا همینطوره از فکرش بیا بیرون وصبرکن یه هفته
ان شالله که بارداری عزیزم
ولی میخاستم بدونم ک بعد از لانه گزینی درد سینه اصولا میمونه یا میره ک از شما انگار رفته
من هیچوقت لک لانه گزینی نداشتم براهمین توجه نمیکردم ولی ایندفعه که لک دیدم اینجوری شد
امید بخدا هر چی خاست خودشه
ممنون ک جوابمو دادی عزیزم
انشالله ب زودی خبر بارداریتو بدی
فدات عزیزم
خواهش میکنم کاری نکردم
ان شالله که بی بی مثبت میشه برات وبارداری خوبی داری
من الان خیلی بلاتکلیفم میرم دسشویی خیلی کم اب وخون میریزه رو مد نمیاد
پد
خب برو آزمایش بده من مطمینم مثبته
منم دوتا بارداری قبلی داشتم می‌دونم بارداری
یعنی چجوری بودی عزیزم
خون میدیدی تو چند هفته؟
خون نبود خون آبه بود یعنی خون بود همراه یه سری ترشح لزج مانند
پنج هفته
بعد چند هفته سقط شد؟
نرفتم دکتر یه هفته ای ادامه داشت بعدش شد خونریزی شدید و دفع
خب منم همینه احتمالا
عزیزم تا وقت هست برو دکتر
سلام بارداری شما مبارک سه روز بعد مجدد تکرار کنید
متشکرم، بله حتما انجام میدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه