دوشنبه تیترم ۱۲/۵ بود دو روز بعد که امروز باشه شد ۳۹/۷
الان دیگه باردار حساب میشم تو رو خدا جواب بدین
پرسش (1400/02/08):
بچه ها دوباره تیتر بتا دادم
999
197
1400/02/08
سوال کننده
8
1400/02/08
helma M
سلام اره بارداری مبارکه
0
1400/02/08
helma M
فقط خیلی زود ازمایش رفتی بتات پایین هست
4
1400/02/08
سوال کننده
وااااااااییییی الهی هزار بار شکر
0
1400/02/08
سوال کننده
آره خودمم میدونم اما دلم آروم نمیکرفت
0
1400/02/08
مامان گل
با پریود چند هفته هستی؟
0
1400/02/08
سوال کننده
چهار هفته و سه روز
0
1400/02/08
دل آرام م
ولی بعید میدونم این تیتر بتا مال ۴هفته باشه
0
1400/02/08
سوال کننده
اما پریودیم نامرتب بین ۳۰_۴۰ روز هست و معمولا ۳۲ روزه
امروز روز ۳۳ پری هستم
امروز روز ۳۳ پری هستم
2
1400/02/08
دل آرام م
احتمالا نی نیت تازس
0
1400/02/08
Azi 💖 ...
مبارکه عزیزم
انشالله صحیح و سالم میاد تو بغلت❤
انشالله صحیح و سالم میاد تو بغلت❤
0
1400/02/08
دل آرام م
انشالله مبارک باشه گلم
0
1400/02/08
دل آرام م
صحیح وسالم بغل بگیریش
0
1400/02/08
دل آرام م
ولی واسه سونو قلب عجله نکن ک استرس بکشی گلم
0
1400/02/08
سوال کننده
آره میدونم سر دوتا بارداری قبلی روز ۳۸ سیکل بی بی چکم مثبت میشد این دفعه تازه زود شده 😆
دکترم میگه توی پریودی نامنظم باید طولانی ترین سیکلت رو در نظر بگیری
دکترم میگه توی پریودی نامنظم باید طولانی ترین سیکلت رو در نظر بگیری
0
1400/02/08
سوال کننده
سلامت باشی عزیزم و همچنین شما با دل خوش انشالله
0
1400/02/08
سوال کننده
نه دیگه عجله نمیکنم
0
1400/02/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
ب نظر من فعلا نرو دیگه ازمایش بده ،تا ی هفنه ده روز دیکه
0
1400/02/08
سوال کننده
نه دیگه الان آرامش دارم خدا رو هزار بار شکر قلبم الان آروم آروم
0
1400/02/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
خدتروشکر
0
1400/02/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
چون الان ب خون نیاز داری
0
1400/02/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
من خودمم پارسال هی استباه کردم هر هفته ازمایش دادم ،هبچ باورم نمیشد که باردارم ،خو اخرم ب خوبی ب پایان نرسوندمش،ولی امسال دیکه درس شد برام
0
1400/02/08
سوال کننده
وووووووی حالا میتونم به همسرم بگم
0
1400/02/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
هنوز ب سوهرت نگفتی که بارداری؟
0
1400/02/08
سوال کننده
انشالله این دفعه صحیح و سالم بغل بگیریش
1
1400/02/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
قربونت همچنین برا خودت ،انشاالله تن نینیت سالم باشه
0
1400/02/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
بچه هم داری؟
0
1400/02/08
سوال کننده
نه نگفتم گفتم تجربه های تلخ قبلی تکرار نشه اول مطمین باشم
0
1400/02/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
خدانکنه
0
1400/02/08
سوال کننده
ای جان
فدات عزیزم
اینو میشنوم دلم قیلی ویلی میره
فدات عزیزم
اینو میشنوم دلم قیلی ویلی میره
0
1400/02/08
سوال کننده
نه عزیزم ندارم بیشتر از دوساله که منتظرم این ماه میشد دو سال و ۵ ماه که دیگه نشد
0
1400/02/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
خداروشکر که الان نینی داری،مراقب خودت باش،ب هیچکسم نگو ،کمترم فعلا بیا دور گوشی
0
1400/02/08
سوال کننده
والا به محل کارم گفتم ، پرستارم برا همین بدونن مراقبم هستن و جایی میذارن که در معرض نباشم
0
1400/02/08
💕narsis 💞fl
سلام مبارک باشه ان شاالله به سلامتی بیاد بغلت
0
1400/02/08
سوال کننده
سلامت باشی عزیزم و همچنین عزیزم به سلامتی بغل بگیریش
0
1400/02/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
اره خوب کردی چون بخاطر شغلت و شرایطش رعایت حالت رو بکنن بهتره
0
1400/02/08
سوال کننده
آره گفتم از اول بگم
1
1400/02/08
نسترن ..
مبارکه الهه بلاخره ب ارزوت رسیدی🤩
0
1400/02/08
نسترن ..
ان شاالله بسلامتی بغل بگیریش
0
1400/02/08
mahtab ...
الههههه مبارکه😍😍😍
4
1400/02/08
نسترن ..
الهه با این حال خوبت برا منم دعا کن منم همین ماه مثبت بشم
0
1400/02/08
همتا 👼
سلام
0
1400/02/08
همتا 👼
بچه ها من نوک سینه ها درمیکنه
0
1400/02/08
همتا 👼
دل پیچه واینام دارم
0
1400/02/08
همتا 👼
اماتاپریودیم خییییییلی مونده
0
1400/02/08
همتا 👼
بنظرتون واستم یا بی بی بزنم؟
0
1400/02/08
سوال کننده
سلام آره خودمو کشتم 😆😆😆
اصلا نمیدونم چیکار کنم دارم بال در میارم
اصلا نمیدونم چیکار کنم دارم بال در میارم
0
1400/02/08
سوال کننده
سلامت باشی بالاخره نوبت من شد که تیکر بذارم
انشالله شما هم همین ماه خبر خوب بهمون بدب
انشالله شما هم همین ماه خبر خوب بهمون بدب
0
1400/02/08
سوال کننده
الهی به حق این ماه عزیز دلت همین ماه غرق شادی بشه به خدا که از روزی که بی بی چک زدم برا همه منتظرا دعا کردم
0
1400/02/08
سوال کننده
یعنی چقد مونده عزیزم
به علایمت میخوره که باردار باشی
به علایمت میخوره که باردار باشی
0
1400/02/08
helma M
خداروشکر بارداری راحتی برات ارزو میکنم😍
0
1400/02/08
helma M
لقاحت دور گرفته تو الان خیلی باشه بارداری دو هفته بیست روز
0
1400/02/08
سوال کننده
مرسی عزیزم تاریخ پریودم دیروز بوده
0
1400/02/08
سوال کننده
اگه فرض کنم ۳۲ روزه هست وگرنه تا ۴۰ روز هم سابقه داره عقب بیفته
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
مبارکه الهی جان تیکر بارداری چقد بهت میاد♥️
اینماه چ کارا کردی؟
اینماه چ کارا کردی؟
0
1400/02/08
Ati ♧
به به
0
1400/02/08
Ati ♧
بسلامتی
0
1400/02/08
Ati ♧
مبارکت باشه
0
1400/02/08
Ati ♧
ان شاالله بسلامتی بغلش کنی
0
1400/02/08
Ati ♧
دیدی مجبورت کردم روزه نگیری😄
0
1400/02/08
Ati ♧
دقیقا منم تا ۴۰ و ۴۵م کشیده
0
1400/02/08
فاطیما احمدی
سلام عزیزم مبارکه انشالله بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت
0
1400/02/08
سوال کننده
سلام عزیزم واقعا هیچ کاری نکردم
انشالله که همین ماه روزی شما باشه
انشالله که همین ماه روزی شما باشه
0
1400/02/08
سوال کننده
خخخخخخخ آره طاقت نیاوردم در نهایت آزمایش دادم
0
1400/02/08
سوال کننده
مرسی عزیزم و همچنین
0
1400/02/08
سوال کننده
سلام عزیزم ، فاطیما جون دلم طاقت نیاورد
اما الان دیگه خیالم راحته ، خدا رو هزار بار شکر
اما الان دیگه خیالم راحته ، خدا رو هزار بار شکر
0
1400/02/08
pastil 👶❤
خیالت راحت بارداری.من خودم بار اول تیتر بتام ۲۴ شد بردم دکترم گفت دو روز دیگه تکرار کن بعد چهار روز شد ۲۹۹ باز گفتش زیر هزار بارداری صددرصدی نیس.منم دیگه نرفتم آزمایش بدم طبق پریودیم هفت هفته و سه روز رفتم سونو صدا قلبشو شنیدم تمااااام.بیخیال به خودت استرس نده کیف کن لذت ببر
0
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
مشکلت چی بود 2 سال اقدام
0
1400/02/08
سوال کننده
مرسی عزیزم خدا حفظش کنه و صحیح و سالم بغل بگیریش
انشالله برا منم همینطور باشه
انشالله برا منم همینطور باشه
1
1400/02/08
سوال کننده
تنبلی تخمدان و پی سی او و ناتوانی دیواره رحم
0
1400/02/08
yase zahra
سلامالهه جونی مبارکت باشه عزیزم🥰🥰
0
1400/02/08
yase zahra
اخر طاقت نیاوردی رفتی آز😀😀
0
1400/02/08
yase zahra
منعصری پریود شدم🙄
0
1400/02/08
yase zahra
خداروشکر میکنم به شوهرم نگفتم بی بی مثبت شده
1
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
منم تنبلی دارم و دیواره رحمم نازکه
بدون دارو پریودت چطور بود؟
بدون دارو پریودت چطور بود؟
1
1400/02/08
🤱 Hani Joonii💜
عه بی بی در چ حد بود مثبتیش
0
1400/02/08
yase zahra
خطش کامل واضح بود
0
1400/02/08
yase zahra
این بود
0
1400/02/08
yase zahra

0
1400/02/08
fatemeh امید به خدا😍
تاخیرم داشتی
0
1400/02/08
fatemeh امید به خدا😍
با این بی بی چک غیر ممکنه باردار نبودی احتمالا بارداری شیمیایی بوده
0
1400/02/08
yase zahra
اره ۴روز تاخیر داشتم
0
1400/02/08
yase zahra
خاک برسرش😀
0
1400/02/08
yase zahra
ففط آدمو دلخوش میکنه بی بی
0
1400/02/08
fatemeh امید به خدا😍
الان پریودیت کامله؟
0
1400/02/08
fatemeh امید به خدا😍
خونریزی شدید داری؟
0
1400/02/08
fatemeh امید به خدا😍
با درد؟
0
1400/02/08
fatemeh امید به خدا😍
😂😂😂
0
1400/02/08
yase zahra
نه خونریزیم شدید نیست خیلی هم سرخ وصورتیه والا تاحالا اینجور پریود نشده بودم
0
1400/02/08
yase zahra
دردم اصلا ندارم فقط کمر دردی که قبل داشتمو دارم
0
1400/02/08
fatemeh امید به خدا😍
استراحتتو داشته باش
0
1400/02/08
fatemeh امید به خدا😍
احتمالا قطع بشه
0
1400/02/08
yase zahra
مگه میشه🤷♀️
0
1400/02/08
fatemeh امید به خدا😍
حواست به خودت باشه
0
1400/02/08
yase zahra
شک برانگیزم؟؟؟
0
1400/02/08
fatemeh امید به خدا😍
من ۲۰ روز خونریزی داشتم جنین رشد میکرد
0
1400/02/08
yase zahra
واقعا؟؟؟
0
1400/02/08
yase zahra
توچندهفته؟
1
1400/02/08
yase zahra
پاشم برم دسشویی ببینم درچه وضعم؟؟؟
0
1400/02/08
fatemeh امید به خدا😍
بخدا
0
1400/02/08
fatemeh امید به خدا😍
۵ روز بعد موعدم تا ۲۰ روز
0
1400/02/08
yase zahra
وای چه جالب
0
1400/02/08
yase zahra
منم امروز ۴روز بعدازموعدمه
0
1400/02/08
yase zahra
بعدچیکار کردی؟؟
0
1400/02/08
yase zahra
ازکجا فهمیدی؟
0
1400/02/08
fatemeh امید به خدا😍
برو تیتر بده بعد ۴۸ ساعت تکرار کن رفته بود بالا برو دکتر جلو خونریزیتو بگیره
0
1400/02/08
fatemeh امید به خدا😍
سیستم ایمنی بدنم بالا بود سقط شد
0
1400/02/08
yase zahra
اگه تاصبح خونریزیم مثل پریودی همیشه نبودهمین کارو میکنم عزیزم
1
1400/02/08
yase zahra
الهییی😔😔😔😔
0
1400/02/08
fatemeh امید به خدا😍
با سونو تو ۵ روز رشدشو داشت
0
1400/02/08
yase zahra
ان شالله به زودیای زود دلت شاد ودامنت سبزمیشه
0
1400/02/08
yase zahra
چندهفته سقط شد
0
1400/02/09
fatemeh امید به خدا😍
حتما همین کارو بکن
1
1400/02/09
yase zahra
باشه عزیزم
0
1400/02/09
yase zahra
ممنونم از حرفات
0
1400/02/09
fatemeh امید به خدا😍
توکل به خدا گلم
ان شاءالله دل تو هم شاد بشه
ان شاءالله دل تو هم شاد بشه
1
1400/02/09
yase zahra
فدات گلم
0
1400/02/09
fatemeh امید به خدا😍
۷ هفته
0
1400/02/09
yase zahra
فدای یه تارموت
ان شالله دلت شادمیشه
ان شالله دلت شادمیشه
0
1400/02/09
fatemeh امید به خدا😍
خواهش گلم
مواظب خودت باش فقط تا بری دکتر زودتر
مواظب خودت باش فقط تا بری دکتر زودتر
0
1400/02/09
fatemeh امید به خدا😍
ممنون ان شاءالله گلم
0
1400/02/09
yase zahra
خداروشکر هودت سالم وسلامت هستی
نی نی هم دم در بهشت برات ضمانت میکنه
نی نی هم دم در بهشت برات ضمانت میکنه
1
1400/02/09
yase zahra
باشه عزیزم قربونت برم
0
1400/02/09
yase zahra
من سه تا نی نی سقط کردم که حتما ادنجا ضمانتمو میکنند😊
0
1400/02/09
fatemeh امید به خدا😍
منم ۵ تا ضامن دارم
هیجوره خدا تو جهنم نمیندازتم😂😂😂😂😂
هیجوره خدا تو جهنم نمیندازتم😂😂😂😂😂
0
1400/02/09
fatemeh امید به خدا😍
خداروشکر
ان شاءالله
ان شاءالله
0
1400/02/09
سوال کننده
عزیزم اون پری نیست که با اون بی بی چک پر رنگ برو آز بده دکتر شیاف بهت میده
0
1400/02/09
سوال کننده
سلامت باشی عزیزم
نه والا طاقت نیاوردم
اما الان دلم ارومه
نه والا طاقت نیاوردم
اما الان دلم ارومه
0
1400/02/09
سوال کننده
آره خدا رو شکر
دو بار دیگه هم باردار شدم دقیقا تو ماهی بود که دارو نخورده بودم
دو بار دیگه هم باردار شدم دقیقا تو ماهی بود که دارو نخورده بودم
0
1400/02/09
سوال کننده
لکه بینی هست عزیزم
دکتر شیاف میده قطع میشه فقط کاملا استراحت کن
دکتر شیاف میده قطع میشه فقط کاملا استراحت کن
0
1400/02/09
yase zahra
نه عزیزم لکه بینی نیست
خون میاد فقط خیلی قرمزه
خون میاد فقط خیلی قرمزه
0
1400/02/09
سوال کننده
یعنی حجمش مثل زمان پریود هست؟
0
1400/02/09
مامان آیلین 🥰😍🥰
زهرا جون شما دیروز تو تاپیک من گفتی لک دیدی
0
1400/02/09
مامان آیلین 🥰😍🥰
بعدش بی بی مثبت شدی
0
1400/02/09
مامان آیلین 🥰😍🥰
خاستم ببینم روز لک و بعدش درد سینه هم داشتی؟
0
1400/02/09
yase zahra
اره عزیزمسینه هام سنگین شده بود درد داشت ولی دو روز بعدش دیگه دردش کم شد
0
1400/02/09
yase zahra
نه اونقدر نیست میرم دسشویی میریزه
0
1400/02/09
مامان آیلین 🥰😍🥰
خب پ منم مثل شما شدم احتمالا
0
1400/02/09
yase zahra
چطور عزیزم؟
0
1400/02/09
مامان آیلین 🥰😍🥰
دیروز درد سینه داشتم امروز دیگه ن
0
1400/02/09
yase zahra
بی بی چک بزن
0
1400/02/09
مامان آیلین 🥰😍🥰
پ احتمالا منم ب زودی پریود میشم
0
1400/02/09
yase zahra
خدانکنه
0
1400/02/09
yase zahra
اخه من تستم مثبت شد نمیدونم چرا اینطور شدم
0
1400/02/09
مامان آیلین 🥰😍🥰
خیلی زوده برا بی بی هنوز ۴ روز تا موعدم مونده
0
1400/02/09
yase zahra
ازمنم۴ روزمونده بود که نشون داد
0
1400/02/09
مامان آیلین 🥰😍🥰
بی بی منفی بدتر بهمم میریزه میزارم ببینم بدنم چجوری واکنش نشون میده یا پری میاد یا ن دیگه
تهش همینه
تهش همینه
0
1400/02/09
yase zahra
اره عزیزم دقیقا همینطوره از فکرش بیا بیرون وصبرکن یه هفته
0
1400/02/09
yase zahra
ان شالله که بارداری عزیزم
0
1400/02/09
مامان آیلین 🥰😍🥰
ولی میخاستم بدونم ک بعد از لانه گزینی درد سینه اصولا میمونه یا میره ک از شما انگار رفته
0
1400/02/09
yase zahra
من هیچوقت لک لانه گزینی نداشتم براهمین توجه نمیکردم ولی ایندفعه که لک دیدم اینجوری شد
0
1400/02/09
مامان آیلین 🥰😍🥰
امید بخدا هر چی خاست خودشه
ممنون ک جوابمو دادی عزیزم
انشالله ب زودی خبر بارداریتو بدی
ممنون ک جوابمو دادی عزیزم
انشالله ب زودی خبر بارداریتو بدی
0
1400/02/09
yase zahra
فدات عزیزم
خواهش میکنم کاری نکردم
خواهش میکنم کاری نکردم
0
1400/02/09
yase zahra
ان شالله که بی بی مثبت میشه برات وبارداری خوبی داری
0
1400/02/09
yase zahra
من الان خیلی بلاتکلیفم میرم دسشویی خیلی کم اب وخون میریزه رو مد نمیاد
0
1400/02/09
yase zahra
پد
0
1400/02/09
سوال کننده
خب برو آزمایش بده من مطمینم مثبته
0
1400/02/09
سوال کننده
منم دوتا بارداری قبلی داشتم میدونم بارداری
0
1400/02/09
yase zahra
یعنی چجوری بودی عزیزم
0
1400/02/09
yase zahra
خون میدیدی تو چند هفته؟
0
1400/02/09
سوال کننده
خون نبود خون آبه بود یعنی خون بود همراه یه سری ترشح لزج مانند
0
1400/02/09
سوال کننده
پنج هفته
0
1400/02/09
yase zahra
بعد چند هفته سقط شد؟
0
1400/02/09
سوال کننده
نرفتم دکتر یه هفته ای ادامه داشت بعدش شد خونریزی شدید و دفع
0
1400/02/09
yase zahra
خب منم همینه احتمالا
0
1400/02/09
سوال کننده
عزیزم تا وقت هست برو دکتر
0
1400/02/09
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک سه روز بعد مجدد تکرار کنید
0
1400/02/09
سوال کننده
متشکرم، بله حتما انجام میدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




