خانما بیایید کمکم کنید،امروز یکم کمر درد داشتم،الان رفتم دیدم خون آبه دارم کمی،چیکار کنم؟تو رو خدا کمکم کنید
0
1400/02/07
💗masumeh💗 👨👩👧
سونو قلب رفتی؟
0
1400/02/07
💗masumeh💗 👨👩👧
خونابه هنوزم داری؟
1
1400/02/07
Mari mami
نگران نباش
دراز بکش ریلکس
شیاف پروژسترون استفاده کن
دراز بکش ریلکس
شیاف پروژسترون استفاده کن
1
1400/02/07
Mari mami
استراحت کن
پله بالا پایین نکن
تا فردا که با دکترت صحبت کنی
نزدیکی هم نداشته باش.
پله بالا پایین نکن
تا فردا که با دکترت صحبت کنی
نزدیکی هم نداشته باش.
0
1400/02/07
Mari mami
من تو هفته شما نزدیکی داشتم بعد از ۲ روز لک دیدم
۲ روز ادامه داشت بعد قطع شد خداروشکر
دکترم شیاف داد
۲ روز ادامه داشت بعد قطع شد خداروشکر
دکترم شیاف داد
1
1400/02/07
setare ..
شیاف بزن حتما
اگ رفتی دکتر اصلا نزار سونو واژینال انجام بده زن داداش من لک داشت رفت دکتر سونو واژینال کردن بچش سقط شد اونم هشت هفته اینا بود
اگ رفتی دکتر اصلا نزار سونو واژینال انجام بده زن داداش من لک داشت رفت دکتر سونو واژینال کردن بچش سقط شد اونم هشت هفته اینا بود
0
1400/02/08
ترنم ...
استراحت کن
پله نرو
توالت فرنگی
نزدیکی نکن
وسیله سنگین ور ندار
شیاف بزار
جان دلم فقط استراحت
خوب خوب میشی نگران نباش
پله نرو
توالت فرنگی
نزدیکی نکن
وسیله سنگین ور ندار
شیاف بزار
جان دلم فقط استراحت
خوب خوب میشی نگران نباش
0
1400/02/08
سوال کننده
ممنون عزیزان
0
1400/02/08
سوال کننده
الان بهترم
0
1400/02/08
سوال کننده
دیروز یک مقدار کارای روزمره خونه رو انجام دادم،ظاهرا نباید انجام میدادم
0
1400/02/08
سوال کننده
البته لکه بینیم رنگ قهوه ای فوق روشن بود
0
1400/02/08
سوال کننده
برام دعا کنید بعد از ۸ سال خدا خودش بهم نی نی داده🙏
0
1400/02/08
سوال کننده
تو شش هفته و ۵ روز رفتم،که ساک بارداری و قلب تشکیل شده بود.البته سنوی واژینال بود
0
1400/02/08
narges A
سلام گلم یه وقت هماتوم نداری اخه منم دارم خونابه میاد
0
1400/02/08
narges A
شیاف بزاراستراحت باش خم وراست نشو
0
1400/02/08
کیمی رشیدی
عزیزم استراحت کن اصلا نشین.استرس نداشته باش.
0
1400/02/08
کیمی رشیدی
توکلت به خدا باشه..شیاف هم بزار
0
1400/02/08
سوال کننده
باشه چشم،البته دیشب هول شدم نوشتم خون آبه
0
1400/02/08
سوال کننده
لکه هام قهوه ای روشنه
0
1400/02/08
سوال کننده
امروز زنگ میزنم پزشکم
1
1400/02/08
💗masumeh💗 👨👩👧
انشاالله که نی نی صحیح و سالم باشه لک قهوه ای نگران کننده نیست ولی یه سونو بده دیگه الان قلبشم تشکیل شده استراحت کن و شیاف بزار
1
1400/02/08
پزشک اوما
سلام استراحت کنید و اگر سونو قلب جنین ندادید انجام بدهید
0
1400/02/08
سوال کننده
سلام دکتر عزیز،۱۸ اردیبهشت وقت سنو دارم.امکانش هست گرمی باشه؟یک مقدار سوزش ادرار هم دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



597

