بچه ها من تو هفته۷هستم
قند ناشتام ۱۰۰بود
دکتر الان بهم رژیم قند داده و دوباره دوهفته دیگه تست بدم
خیلی نگرانم
چی بخورم ک قندم کنترل بشه
پرسش (1400/02/07):
بچه ها برای پایین اومدن قند چیکارکنم
576
25
1400/02/07
سوال کننده
0
1400/02/07
Azi 💖 ...
باید بگی چی نخورم عزیزم
شیرینی و برنج و ماکارونی حذف کن کلا
شیرینی و برنج و ماکارونی حذف کن کلا
0
1400/02/07
Azi 💖 ...
م قند ناشتام ۹۲ بود یه ماه رعایت کردم شد ۸۶
0
1400/02/07
سوال کننده
شیرینی و شکلات و اینا اصلا نمیخورم
0
1400/02/07
سوال کننده
برنجم کلا ی وعدس اونم شام
0
1400/02/07
سوال کننده
اونم باید حذف کنم فک کنم
0
1400/02/07
سوال کننده
الان۱۰۰خیلی بالاس؟؟؟؟
انسولین ندن بهم
انسولین ندن بهم
0
1400/02/07
Azi 💖 ...
ناهار بخور
0
1400/02/07
🌹مریم🌹 😍
وای منم ۱۰۲ بود گفت رژیم غذایی بگیر
0
1400/02/07
Azi 💖 ...
ن اگ خدای نکرده خیلی بالاتر بره نیاز میشه
قند بارداری باید زیر ۹۳ باشه
قند بارداری باید زیر ۹۳ باشه
0
1400/02/07
سوال کننده
خداکنه واسه منم زود بیاد پایین
منم برعکس ترشی جات زیاد میخورم
نمیدونم چرا اینجوری شد
منم برعکس ترشی جات زیاد میخورم
نمیدونم چرا اینجوری شد
0
1400/02/07
سوال کننده
دوباره بهت تست نداد؟؟؟
0
1400/02/07
🌹مریم🌹 😍
چرا نوشت دوباره باز باید تست بدم
0
1400/02/07
سوال کننده
ایشالله ک رفع میشه
منم از عصر تاحالا دل تو دلم نیست
منم از عصر تاحالا دل تو دلم نیست
0
1400/02/07
🌹مریم🌹 😍
ن نگران نباش رعایت کنیم کم میشه انشالله
0
1400/02/07
سوال کننده
توکل بخدا
من دیگه برنج و نون و ماکارانی نمیخورم
بخصوص شب
الانم ک خوردم انقدر ناراحتم
من دیگه برنج و نون و ماکارانی نمیخورم
بخصوص شب
الانم ک خوردم انقدر ناراحتم
0
1400/02/07
sahariii 🌹
سلام عزیزم کدو سبز زیاد بخور بامیه هم خوبه..نون لواش و برنج کم بخور بجاش نون سنگک فقط بخور
0
1400/02/07
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
سلام عزیزم من قبل از بارداری واسه قندم فهمیدم که بالاست من ۱۰۶ بود یک بارم ۱۰۰ دیگه رعایت غذایی باید کنی همه چیز به قاعده باشه نون جو خوبه بخوری . سینه مرغ درست کن بخور .سالاد زیاد بخور . کاهو وکدو سبز عالین
0
1400/02/07
samira khanoom خانم
توت بخور....
0
1400/02/08
F ........
قند منم ۹۷ هست ولی انسولین میزنم چونکه دکترم گفت نمیشه که هیچی نخوری واحد انسولینم خیای کمه روزانه دو سی سی میزنم قندمم بالا نمیره برنج و ماکرانی و زولبیا وشربت خاکشیر هم میخورم ولی به اندازه زیاده روی نمیکنم راستی هندوانه هم زیاد میخورم اما اگه همین دو واحد و نمیزدم امکان داشت قندم خیلی بره بالا ولی الان بالا نمیره دکتر هم گفت بعد بارداری رفع میشه و نیازی به انسولین نیست ولی نمیدونم چرا بعضی از دوستان از انسولین میترسن منکه از هشت هفته همون دو سی سی رو میزنم همه چیزم به اندازه میخورم قندمم بالا نرفته خدا رو شکر انشاالله برای شما هم بالا نره و رفع بشه عزیزم نگران نباش
0
1400/02/08
سوال کننده
مرسی از راهنماییت عزیزم
0
1400/02/08
سوال کننده
ایشالله رفع بشه بااینا
0
1400/02/08
سوال کننده
ممنونم ازت مرسی
0
1400/02/08
sahariii 🌹
خواهش گلم🌺
0
1400/02/08
پزشک اوما
سلام نگران نباشید و استرس نداشته باشید رژیم را یک هفته ده روز انجام دهید و بعد مجدد تکرار کنید
0
1400/02/08
سوال کننده
ممنون ازشما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




