سلام
دمنوش زعفرون خیلی خوبه حتما بخور💫
مایعات خیلی تاثیر داره،
دکتر فقط امپول مسکن میده. من خودم اینطور شده بودم ده تا امپول داد هر ۱۲ ساعت بزنم ولی بازم بعد امپولا ادانه داشت
آب بدن کم میشه، شما مایعات بیشتر بخور
دوستمون خاکشیر و هندونه گفتن خیلی خوبه
ماست پروبیوتیک هم خوبه بخوری

اینم ازمایشام
اره والا بعضی وقتا بغضم میگیره ازبسکه اذیت میشم
من یه بار، یه لیوان غلیظ زعفرون خوردم
اگه مطمئن هستی که باردار نیستی بخور
دمنوش پونه و اویشن هم خیلی خوبه
بومادران که مخصوص عفونت زنان هست. فردا بگیر بخور.
منم خیلی حالم بد شد... لرز گرفته بودم
عرق سرد داشتم. خیلی بد بود😥
انشاءالله خیلی زود خوب میشی گلم😉
سلام مایعات زیاد مصرف کنید چون آزمایش مشکلی ندارد اگر مشکل برطرف نشد باید با اورولوژیست مشورت کنید