عزیزان میشه از رو عکس سونوگرافی یا متن اون جنسیت جنین رو تشخیص داد؟ اگ میشه لطف کنین جنسیت جنین رو بهم بگین...
و بگین از کجا متوجه شدین
متشکرم از همه اونایی ک کامنت میذارن برام
پرسش (1400/02/07):
دوستان و پزشک عزیز اوما میشه سونو هدفمند منو تفسیر کنین؟
581
102
1400/02/07
سوال کننده
0
1400/02/07
سوال کننده

0
1400/02/07
سوال کننده

0
1400/02/07
سوال کننده

0
1400/02/07
سوال کننده

2
1400/02/07
فاطمه مرادی
سلام. من که چیزی از جنسیت تو سونو ندیدم. جنسیت میشه sex حالا اگه پسر باشه مینویسه male و اگه دختر باشه مینویسه female
1
1400/02/07
لیلی .
جنسیتشو ننوشته
0
1400/02/07
سوال کننده
میدونم عزیزان
از جایی دیگ از متنش نمیشه تشخیص داد؟
از جایی دیگ از متنش نمیشه تشخیص داد؟
0
1400/02/07
سوال کننده
برای شما جنسیت رو هم مینویسن تو سونو هدفمند؟
1
1400/02/07
فاطمه مرادی
نه دیگه وقتی ننوشته از هیچ جای دیگه نمیشه. عکسا هم چون از معز و قسمت های داخلی هستن برا جنسیت نمیشه ازشون استفاده کرد
1
1400/02/07
غزل ا
نه دیگا خودش باید میگفت مگر اینکه بچهها حدسی از روی عکس بگن
1
1400/02/07
فاطمه مرادی
من منظورتونو از سونو هدفمند متوجه نمیشم. مگه سونو آنومالی نیست این؟
0
1400/02/07
غزل ا
عکس ان تی رو بفرست بهتر میتونیم حدس بزنیم
0
1400/02/07
سوال کننده
چرا همونه
چون دکترم نوشته بود هدفمند منم هدفمند گفتم
چون دکترم نوشته بود هدفمند منم هدفمند گفتم
3
1400/02/07
غزل ا
دیگه باید جنسیت رو میگفت
0
1400/02/07
فاطمه مرادی
شفاهی هم نگفت جنسیت چیه؟ خودت ازش نپرسیدی؟
0
1400/02/07
فاطمه مرادی
برا ما هم شفاهی گفت هم تو برگه سونو نوشت. برا همه مینویسن. نمیدونم چطور برا شما ننوشته
0
1400/02/07
سوال کننده
چرا عزیزم
به منشی گفته اونم برای من بعد از بیرون اومدن از اتاق دکتر رو کاغذ نوشته
چون چند نفر سونو داشتن همزمان با من، میخوام ببینم اشتباه شده یا نه؟
ببینم از جای دیگ میشه تشخیص داد؟
به منشی گفته اونم برای من بعد از بیرون اومدن از اتاق دکتر رو کاغذ نوشته
چون چند نفر سونو داشتن همزمان با من، میخوام ببینم اشتباه شده یا نه؟
ببینم از جای دیگ میشه تشخیص داد؟
0
1400/02/07
سوال کننده
شاید چون درخواست کردم نگه، ننوشته
1
1400/02/07
فاطمه مرادی
اها پس خودت خواستی ندونی برا جشن تعیین جنسیت. احتمالا برا همون ننوشته
0
1400/02/07
سوال کننده
بله عزیزم
1
1400/02/07
فاطمه مرادی
نه گلم متاسفانه از رو چیز دیگه ای نمیشه فهمید مگر اینکه خودش توی برگه بنویسه جنسیت رو. عکس انومالی هم چون عکس از بدن جنین نیست و معمولا عکس از مغز و واین چیزاست نمیشه از روش تشخیص داد
1
1400/02/07
غزل ا
ولی برای منم ننوشته با اینکه من نگفتم ننویس
1
1400/02/07
فاطمه مرادی
خیلی نادره این طوری. بعضی سونوگرافی ها حتی حدسی که برا جنسیت تو ان تی میزنن هم تو برگه سونوی ان تی مینویسن دیگه آنومالی که جای خود دارد
0
1400/02/07
سوال کننده
فک میکردم راجع ب بیضه اگ پسر باشه یا رحم اگ دختر باشه هم مینویسن😅
1
1400/02/07
غزل ا
اره به من شفاهی گفت و سلفری هم قبلش قطعی گفته بود دیگه ننوشت طول سرویکس و گرید جفت هم نزده که بخاطر اونا نگرانم
0
1400/02/07
سوال کننده
فعالیااا غزل جان
همیشه هستی🤗😇
همیشه هستی🤗😇
1
1400/02/07
غزل ا
اره گوشی همش دستمه😂😂
0
1400/02/07
سوال کننده
جنسیتش چیه نی نی خوشگلت؟
1
1400/02/07
فاطمه مرادی
من ندیدم تاحالا راجب بیضه یا رحم بنویسن تو سونو
1
1400/02/07
غزل ا
پسره😍😍
0
1400/02/07
سوال کننده
مرسی از راهنماییت دوست عزیز
🌺🌺🌺🌺
🌺🌺🌺🌺
1
1400/02/07
سوال کننده
عزیزی🤗
0
1400/02/07
سوال کننده
ان شاءالله صحیح و سالم دنیا بیاد
و قدمش پر از خیر و برکت باشه تو زندگیتون🌺🌺🌺
و قدمش پر از خیر و برکت باشه تو زندگیتون🌺🌺🌺
1
1400/02/07
غزل ا
ممنون همینطور کوچولوی شمارو
1
1400/02/07
مامان آیلین 🥰😍🥰
خب فرشته جون اگه قراره جشن تعیین جنسیت بگیری بنظرم ندونی ک بهتره،😁😁😁😁
0
1400/02/07
سوال کننده
میدونم عزیز🌺🌺🌺🌺🌺
0
1400/02/07
سوال کننده
دیشب پدر منو درآورد همسرم ک زودتر ی جشن دو نفره بگیریم
میخواستم بدونم با توجه ب اینکه سونو شلوغ بود ممکنه منشی اشتباه کرده باشه؟؟؟
میخواستم بدونم با توجه ب اینکه سونو شلوغ بود ممکنه منشی اشتباه کرده باشه؟؟؟
0
1400/02/07
غزل ا
به کی گفته؟
0
1400/02/07
سوال کننده
کی به کی گفته🤪
اگ منظورت سونوگرافیه به منشی گفته اونم بعد از اینکه از اتاق اومد بیرون و سرش شلوغ بود تو برگه نوشته داده ب من
اگ منظورت همسرمه ب من گفته ک جشن دو نفره بگیریم
اگ منظورت سونوگرافیه به منشی گفته اونم بعد از اینکه از اتاق اومد بیرون و سرش شلوغ بود تو برگه نوشته داده ب من
اگ منظورت همسرمه ب من گفته ک جشن دو نفره بگیریم
1
1400/02/07
غزل ا
همون منظورم سونوگرافیه
1
1400/02/07
غزل ا
مبارکه عزیزم
0
1400/02/07
سوال کننده
خدا کنه اشتباه نکرده باشه
0
1400/02/07
سوال کننده
😅
0
1400/02/07
سوال کننده
ک تو ذوقم نخوره
1
1400/02/07
غزل ا
نه بابا حالا دوستداری دخمل باشه پسمل؟
1
1400/02/07
سوال کننده
ممنونم ازت غزله همیشه فعال
0
1400/02/07
سوال کننده
الان ک میدونم چیه
0
1400/02/07
غزل ا
فدات گلم
0
1400/02/07
سوال کننده
😅😅😅😅😅
0
1400/02/07
سوال کننده
ولی از بچگی عاشق دختر بودم
0
1400/02/07
غزل ا
من نفهمیدم چی شد بالاخره😂😂😂
0
1400/02/07
سوال کننده
مثل نی نی توئه
0
1400/02/07
سوال کننده
🤗🤗🤗🤗
0
1400/02/07
سوال کننده
وروجکم
0
1400/02/07
غزل ا
عه مبارکه عزیزممم خداحفظش کنه
1
1400/02/07
سوال کننده
مرسی عزیزم
ان شاءالله
ان شاءالله
2
1400/02/07
غزل ا
دور دور پسراس انگار
0
1400/02/07
سوال کننده
والا
0
1400/02/08
زهرا خانم
سلام عزیزم ببخشید هزینه سونو آنومالی چقد دادید؟
0
1400/02/08
سوال کننده
۴۰۰ هزار تومن😭😭😭😭😭
0
1400/02/08
سوال کننده
بیمه تکمیلی هم نمیده
0
1400/02/08
سوال کننده
😫😫😫😫😫
0
1400/02/08
زهرا خانم
چه خبره!!!
1
1400/02/08
زهرا خانم
حالانمیشه سونو آنومالی روندیم؟؟؟؟؟؟
1
1400/02/08
غزل ا
من بیمه تکمیلیم قبول کرد من بیمم پارسیانه
1
1400/02/08
پزشک اوما
سلام تعیین جنسیت را مشخص نکرده اما همه موارد سونو خوب است
0
1400/02/08
سوال کننده
نه برو بده
اگ چیزای دیگت بزن ولی این سونو خیلی مهمه
البته نظر شخصیمه، ولی میشه نری ندی، کسی زور نمیکنه
اگ بیمه تکمیلی داری بپرس ببین هزینشو میدن یا نه
مال من سامان بود ندادن
منم درآمدم زیاد نیست ولی خیالم راحت شد
اگ چیزای دیگت بزن ولی این سونو خیلی مهمه
البته نظر شخصیمه، ولی میشه نری ندی، کسی زور نمیکنه
اگ بیمه تکمیلی داری بپرس ببین هزینشو میدن یا نه
مال من سامان بود ندادن
منم درآمدم زیاد نیست ولی خیالم راحت شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




