سلام مامانا خوبین؟؟
من ۳۷روزه که زایمان کردم از ده روزگیم دوتا از بخیه هام یکم باز شدن و پماد ترمیم کننده میزنم الان تقریبا یه ماهه استفاده میکنم ولی بجای اینکه بهتر بشه داره بدتر بزرگترو عمیق تر میشه نمیدونم چیکار کنم شما راه حلی دارین زودتر خوب شه؟؟خونریزیمم قطع نشده 😔
پرسش (1400/02/07):
باز شدن بخیه زایمان طبیعی
590
25
1400/02/07
سوال کننده
0
1400/02/07
پریا ❤❤❤
برو دکتر عزیزم
شاید لازم باشه مجدد بخیه بزنه
یا پمادتو عوض کنه
شاید لازم باشه مجدد بخیه بزنه
یا پمادتو عوض کنه
0
1400/02/07
سوال کننده
تا حالا دوبار رفتم دکتر
0
1400/02/07
سوال کننده
دیگه بخیه نمیزنن میگه همین پمادو بزن
0
1400/02/07
Mami Sh ....
سلام عزیزم حتما برو دکتر همون اول که بخیه بازشده باید میرفتی گلم خدایی نکرده عفونت نکنه
0
1400/02/07
Mami Sh ....
پمادی که فایده نداشته رو چرا بزنی؟!!!
0
1400/02/07
سوال کننده
اره میخواستم بپرسم کسی اینجوری بوده باید دکترمو عوض کنم
0
1400/02/07
سوال کننده
چون داره بدتر میشه جایه بدی هم هست تو نشستن خیلی مراعات میکنم ولی خوب نشده
0
1400/02/07
سوال کننده
دیگع خسته شدم
0
1400/02/07
mahsa .
سلام عزیزم منم دقیقا همینجور شدم
رفتم دکتر گفت نمیشه دوباره بخیه زد فقط پمادو بزن .
پماد هم چندان تاثیری نداشت
من تا چهل روز همون پمادو میزدم ولی دریغ از کوچکترین تغییری ...
بعد از چهل روز ، روزی یکبار داخل آب جوشیده و یذره نمک نشستم و مدام سشوار گرفتم ب زخمم و نزاشتم مرطوب بمونه ک دارم نتیجه میگیرم خداروشکر
رفتم دکتر گفت نمیشه دوباره بخیه زد فقط پمادو بزن .
پماد هم چندان تاثیری نداشت
من تا چهل روز همون پمادو میزدم ولی دریغ از کوچکترین تغییری ...
بعد از چهل روز ، روزی یکبار داخل آب جوشیده و یذره نمک نشستم و مدام سشوار گرفتم ب زخمم و نزاشتم مرطوب بمونه ک دارم نتیجه میگیرم خداروشکر
1
1400/02/07
mahsa .
من هنوزم کامل خوب نشده ولی خیلی بهتر شده اول خیییلی زخمم عمیق بود
واقعا سخته درکت میکنم
واقعا سخته درکت میکنم
0
1400/02/07
سوال کننده
خداروشکر دارین بهتر میشین
0
1400/02/07
سوال کننده
اسم پمادتون چی بود؟؟
0
1400/02/07
سوال کننده
از روز اول زایمانم مدام دارم سشوار میکشم و با سرم میشورم .از ۲۰ روزگیم همش دامن پامه بدون شورت و شلوار .پادرد گرفتم ازبس پاهام یخ میکنه
0
1400/02/07
سوال کننده
ولی تو اب ولرم شاید یکی دوبار نشسته باشم
0
1400/02/07
سوال کننده
خداکنه بمنم جواب بده
0
1400/02/07
A.n .
وای زایمان طبیعی سخته واقعا
0
1400/02/07
سوال کننده
منکه خیلی پشیمونم از زایمان طبیعی .درد قبل زایمان و حین زایمان و بکشی بعد زایمان هم درد بخیه هات
0
1400/02/07
سوال کننده
فکرو خیالشم که نگم برات. همش تو فکر اینم که خوب میشم یا نه
0
1400/02/07
mina ❤
عزیزم من واسه بچه اولم دوتا از بخیه هام باز شد دکترم واسم بخیه زد
0
1400/02/07
lila s
ببخشید میپرسم ولی چطور فهمیدین باز شده رفتین دکتر یا خودتون با آینه دیدین علائمی مثل سوزش یاغیر هم داشتین منم زایمانم طبیعی بود همش میترسم نکنه باز بشه هنوز خونریزی دارم نمیتونم دامن بپوشم که هوا بخوره
0
1400/02/07
mahsa .
پماد الفا
0
1400/02/07
mahsa .
با اینه نگا کن اگ باز شده باشه مشخصه دو طرف زخم فاصله میگیره از هم
0
1400/02/08
lila s
ممنون هیچ خارش یا سوزشی ندارم درد هم ندارم ولی اولین باره که بخیه خوردم اصلا تا حالا بخیه نخورده بودم به خاطر همون همش استرس باز شدن بخیه دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




