سلام دوستان امیدوارم حال همگی خوب باشه ...نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق ...من رفتم پیش دکتر و گفتم برام چکاپ بنویسه میخاستم بپرسم کسی میتونه نسخه رو بخونه که چه ازمایشاتی هست و شرایط انجامشو بهم بگه...
ممنون🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1755
1400/02/07




