Ooma
پرسش (1400/02/07):

تفسیر سونو در اقدام ب بارداری

سلام لطفا جواب این سونو رو بگین. ممنون

تفسیر سونو در اقدام ب بارداری
سلام سونو مشکلی ندارد ضخامت آندومتر خوبه و اندازه فولیکول هم ۱۹ هست که خیلی خوبه اقدام را داشته باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه