
اینو میدم
عه پس ینی برا چیه
میشه از دندون باشه
چون بچها لثهاشون خارش میاد هرچیزی ویزارن دهنشون،باعث میش ویروسی بشن اسهالی بشن.خوب میش
اتفاقا اهن. یبوست میکنه
از ی چیز دیگس
عزیزم تاجایی که میدونم تو عوارض قرص یا قطره اهن هم یبوست هست هم اسهال، یعنی تو بدن هرکسی فرق داره، من خودم مسخورم یبوست میشم ولی پیرم که شیرمو میخوزه اسهال میشه
سلام قطره آهن هم میتونه یبوست بیاره هم اسهال ، احتمال یکی دو روزه خوب میشه پودر کیدی لاکت بدهید
پودر کیدی رو میتونم تو شیر خشکش بریزم