ب من گفت توی یکمی آب حل کن وبده بهش ولی منهرکاری کردم هل نشد بخاطر همین یکمی کوبیدمش بعد داخل آب حل کردم داخل شیرهم میشه وبهتره
ببخشین بی سواد شدم رف حل☹️
بعد بهترشده ازوقتی استفاده کرده؟
برای دختر من قرص پنتوپرازول داد ۴ قسمتش کردم یه قسمتو میکوبیم تو شیر حل میکنم
بخاطر کولیک بچم داد گفت یهویی رفلاکس پنهان داره وباعث میشهدلش درد بگیره ولی اثری نداشت شیرخشکش را ک عوض کردم خوب شد
چ شیر خشکی میخوره ؟من شیرخودمو میدم فقط اصلا شیشه شیر و پستونک نمیگیره
گرانول ها باید سالم بمونن که خودشون تو معده باز بشن
با چند قطره آب به زور میکنم دهنش بیچاره کلی عق میزنه تا قورتش میده
من الان ۲ هفته ست میدم،تغییراتش چند روز دارم میبینم،خدا رو شکر خیلی بهتر شده
شیر خودت رو یکم بدوش تو ظرف بعد گرانول ها رو بریز توش یکم که نرم شدن میتونی بهش بدی ولی حل نباید بشن
مخلوط شیر و گرانول هم یکدفعه نریز دهنش کم کم بده
یکم هم از شیرت کنار دستت باشه بعد دادن مخلوط یکم بهش بده تا تلخی دارو رو ببره
سلام نیازی به حل کردن گرانول ها نیست کمی که داخل آب نرم شد به نوزاد بدهید