سلام خوبین من به خاطر ترس از کرونا تاحالا نرفتم بهداشت و پرونده هم ندارم ...تازه توسط اوما فهمیدم که یه واکسن توام کزاز دیفتری باید بزنیم... میخوام انشاله فردا برم ولی استرس دارم هم به خاطر وضعیت سیاه کرونا هم از واکسن توام...میشه راهنماییم کنین
0
1400/02/06
سوال کننده
شرایطشو واینکه چجوریه عوارض داره یانه ؟ واینکه به جنین خطری نداشته باشه؟
0
1400/02/06
سوال کننده
لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر
0
1400/02/06
رستا (◔◡◔)
واکسن کزاز هست
0
1400/02/06
رستا (◔◡◔)
که هر ده سال یکبار باید بزنی
0
1400/02/06
رستا (◔◡◔)
مقطع دبیرستان این واکسنو میزنن اگه ده سال گذشته الان باید بزنی
1
1400/02/06
سوال کننده
اوما گفته تا هفته ۳۶ وقت دارم ...ولی کارمند بهداشت که تلفنی حرف زدم گفت۲۷ و ۲۸ زمانشه
0
1400/02/06
رستا (◔◡◔)
اره جاری منم ۲۸ هفته زد
نازگل هم امروز زده ۲۸ هفته اس
نازگل هم امروز زده ۲۸ هفته اس
0
1400/02/06
سوال کننده
من میگم نزدیک زایمان بزنن که ضرری به جنین نباشه هم وضعیت یکم نرمال بشه الان خیلی خرابه
0
1400/02/06
سوال کننده
به نظرتون عوارض داره؟
1
1400/02/06
رستا (◔◡◔)
این واکسن هیچ ضرری ب جنین نداره عزیزم
0
1400/02/06
رستا (◔◡◔)
خیلیا زدن ، مطمئنا اگه ضرری داشت نمیزدن
1
1400/02/06
zhina 💙
منم زدم هفته 29
0
1400/02/06
سوال کننده
عزیزم بعد واکسن اذیت داشت؟
0
1400/02/06
سارا جوون
موقع ازدواج مگه نمیزنن🤔
0
1400/02/06
سوال کننده
از ازدواجمون ۱۲ سال گذشته عزیزم
1
1400/02/06
سارا جوون
ده سال ازاونموقع اگه گذشته باشه باید بزنن درسته🤔
0
1400/02/06
سارا جوون
اهان درسته پس باید بزنین
0
1400/02/06
zhina 💙
روز اول هیچ مشکلی نبود روز دوم تا 4 روز دستم خیلی درد میکرد
0
1400/02/06
سوال کننده
درد برام زیاد مهم نیست فقط تب و بیحالی اینا نباشه...چون حالتهای افسردگی دارم نمیتونم تحمل کنم
0
1400/02/06
zhina 💙
نه من جز درد هیچ مشکلی نداشتم
0
1400/02/06
سوال کننده
شکر خدا
0
1400/02/06
سوال کننده
پس به امید خدا فردا برم بهداشت انشاله
0
1400/02/06
zhina 💙
اره برو بزن
0
1400/02/06
سوال کننده
برام دعا کنید مامانهای خوب به خاطر کرونا اصلا بیرون نمیرم
0
1400/02/06
سوال کننده
دیگه برام دلهره شده نمیتونم برم بیرون
0
1400/02/06
سوال کننده
سونوگرافی اینا هم به زور میرفتم مجبوری
1
1400/02/06
elara .......
من که تازه امسال میخواس بشه ۱۰ سال دکترم گف نیاز نیس بزنی بعد بارداری میزنی
1
1400/02/06
fatima ghasemi
دوتا از دوستای منم زدن مشکلی نداشته فقط جاش درد میکنه شااااایدم تب کنی...
0
1400/02/06
سوال کننده
آهان پس با دکترم هماهنگ کنم بهتره ببینم اون چی میگه
0
1400/02/06
somaye malekpour
👀
0
1400/02/06
مهدیه منتظر
سلام...
خب پس اون واکسنی که روز آزمایش ازدواج میزنن چیه؟ 🤔 اونم کزاز نیست مگه؟
خب پس اون واکسنی که روز آزمایش ازدواج میزنن چیه؟ 🤔 اونم کزاز نیست مگه؟
0
1400/02/06
فرشته m
منم نزدم میترسم بزنم
0
1400/02/06
سارا اعظمی
برو بزن عزیزم هیچ عوارضی برای بچه نداره این واکسن
من هفته ۲۸ زدم تا ۳۲ میگن وقت داری برای زدنش
من هفته ۲۸ زدم تا ۳۲ میگن وقت داری برای زدنش
0
1400/02/06
سارا اعظمی
اول صبح برو معمولا بخش مامایی خیلی شلوغ نیست اونجا راهنماییت میکنن کار دو دقیقست
0
1400/02/06
کتی م
سعی کن واکسن آنفلوانزا رو نزنی منم نزدم
0
1400/02/06
sanaz 🌹🌹🌹
اونم کزاز کسایی ک موقع ازدواج زدن زیر ده سال نمیخواد بزنن منم زدم دیگه نیازی نیست بزنم
0
1400/02/06
🌟 🌟
هیچ ضرری برای جنین نداره و باید بزنی
همون ۲۷ تا ۲۸ هفتگی
همون ۲۷ تا ۲۸ هفتگی
0
1400/02/06
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم منم هفته ی ۲۹.۳۰ بودم زدم .فقط نزدیک ۲ روز دستم درد میکرد همین.
0
1400/02/06
پزشک اوما
سلام اگر واکسن کزاز را زمان عقد زدید نیازی نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



721

