سلامم خانما میخوام اقدام به بارداری کنم میخوام ببینم چی بخوریم خودم و همسرم ک زودتر حامله شم...یا چه روشی انجام بدم ؟ممنون میشم راهنماییم کنین
0
1400/02/05
عطیه ع
عزیزم فقط سردی نخور ی هفته قبل اقدام
قرص اهن بخور روزی یکی
قرص اهن بخور روزی یکی
0
1400/02/05
عطیه ع
قبلشم بری دکتر زنان برات چکاپ و سونو بنویسه بهتره
0
1400/02/05
سوال کننده
قرص آهن و فولیک هر دو میخورم...رازیانه به نظرتون تاثیر داره
0
1400/02/05
عطیه ع
رازیانه رو اطلاع ندارم
0
1400/02/05
سوال کننده
دکتر زنان رفتم و آزمایش و سونو قبل بارداری انجام دادم شکر خدا مشکلی نداشتم
0
1400/02/05
عطیه ع
اول و اخر و وسط ماه هم نزدیکی نکن خوب نیست
0
1400/02/05
عطیه ع
انشالله که زود باردار بشی منم تازه اقدام کردم
0
1400/02/05
عطیه ع
منتظرم تا روز پریودیم
0
1400/02/05
عطیه ع
روزای تخمک گذاریتم حتما فراموش نکن
0
1400/02/05
سوال کننده
عزیزم آن شالله ک باردار باشید
0
1400/02/05
عطیه ع
مرسی
0
1400/02/05
helma M
سلام س ماه قبل بارداری فولیک اسید بخوری ازمایشات سنوقبل بارداری انجام بدی سردیجات نخوری انشالله زود جواب میگیری
0
1400/02/05
سوال کننده
غذایی نیس ک به نظرتون اسپرم رو تقویت کنه؟
یا تخمدان رو؟
یا تخمدان رو؟
0
1400/02/05
سوال کننده
🙏🙏🙏🙏🙏
0
1400/02/05
helma M
مغزیجات مخصوصا بادام
پیاده روی
ورزش
پیاده روی
ورزش
0
1400/02/05
سارا جوون
بنظرم دوتاتون یه چکاپ بشین بعد اقدامکنین
1
1400/02/05
helma M
تخم مرغ پیاز با روغن محلی 😁😁
1
1400/02/05
سوال کننده
عزیزم شما که بارداری وقتی بچتون تکون خورد لطفا برای منم دعا کنید 🙏
0
1400/02/05
سوال کننده
خودم کامل چکاب شدم
0
1400/02/05
helma M
چشم عزیزم محتاجم انشالله ب حق همین ماه عزیز زود جواب بگیری 😘
0
1400/02/05
سوال کننده
فولیک هم ۴ ماه ک مصرف میکنم و آهنم یک ماهه...یک ماهه به همسرم هم هر شب قرص زینک میدم
0
1400/02/05
سارا جوون
از سه ماه قبل هم فولیک باید بخوری. اقایون همویتامین ای و فولیک اسید و عرق کاسنی میخورن
0
1400/02/05
سوال کننده
🙏🙏🙏
0
1400/02/05
سارا جوون
نخود هم خیلی خوبه برای اقایون.
0
1400/02/05
سوال کننده
فولیک اسیدم بهش هر شب میدم...اما از امشبم بهش پهش عرق کاسنی بدم پس
0
1400/02/05
سوال کننده
الان پریودم روز ۴ دیگ در حد لکه های خیلی کم میبینم به نظرتون از کی رابطم شروع کنم؟
0
1400/02/05
سارا جوون
یه نسخه خیراندیش گفت که نخود رو با سفیده تخم مرغ نطفه دار استفاده کنیماونم خیلی خوبه
0
1400/02/05
سارا جوون
تو نت بزنی فیلمش رو میاره
0
1400/02/05
سارا جوون
توضیح داده
0
1400/02/05
سوال کننده
😍😍😍
0
1400/02/05
سوال کننده
آها ممنون عزیزم ...آن شالله ک خدا بچتون رو براتون حفظ کنه
1
1400/02/05
سوال کننده
شنیدم ک وقتی بچه تو شکم حرکت میکنه با وقتی نوزدان یه کار شیرین میکنه...اون لحظه برای هر کس دعا کنی میگیره...لطفا برام دعا کن عزیزم
0
1400/02/05
عطیه ع
از اول پریودیت بشمر روز ۱۴و۱۶ و۱۶ بهترین زمانه
0
1400/02/05
سارا جوون
زیر شکمتون و اقاتونم کمرش رو با روغنهای گرممثل سیاه دونه همماساژ بدین
0
1400/02/05
عطیه ع
البته اگه پریودیت منظمه
0
1400/02/05
عطیه ع
تو تقویم اوما هم نشون میده روزای تخمک گذاریتو
0
1400/02/05
سوال کننده
ن متاسفانه پریودم نامنظمه
0
1400/02/05
سوال کننده
قبل از رابطه؟
0
1400/02/05
عطیه ع
پس روزایی که ترشحت کش دارو زیاده اقدام کن
0
1400/02/05
سارا جوون
ممنون عزیزم. این نسخه خیراندیش رو فامیلمون بکار برد میگفت خیلی ازمایشا شوهرش بهتر شده
0
1400/02/05
سوال کننده
آها ممنون عزیزم
0
1400/02/05
سوال کننده
🙏🙏🙏
0
1400/02/05
سارا جوون
انشالله چشم. مثبت فکر کن انشالله باردار میشی
0
1400/02/05
عطیه ع
خواهش میکنم انشالله که زود جواب بگیری
0
1400/02/05
سوال کننده
ماه پیش دیر تصمیم گرفتم ب بارداری دوبار رابطه داشتم اما سه روز بعد پریودم شدم...
دیگ این ماه گفتم تا پریودم تموم شد اقدام کنم
دیگ این ماه گفتم تا پریودم تموم شد اقدام کنم
0
1400/02/05
سارا جوون
نه کلا. من از یک ماه قبل اقدام انجام میدادم
0
1400/02/05
سوال کننده
🙏🙏🙏🙏
0
1400/02/05
سوال کننده
آها پس از امشب انجام میدم
0
1400/02/05
عطیه ع
اره خوبه البته سه روز بعد پریودیت زیاد شانس نداری
0
1400/02/05
سوال کننده
شما جنسیت بچتون چیه؟😍البته فضولی نباشه
0
1400/02/05
سارا جوون
دختر
0
1400/02/05
سوال کننده
آها
0
1400/02/05
سوال کننده
وای خدایااااا من عاشق دخترم خدا حفظش کنه براتون
0
1400/02/05
عطیه ع
الهی عزیزم به سلامتی دنیا بیاد انشالله خدا به منم دختر بده
0
1400/02/05
سارا جوون
برای منکه دختر پنج ماه و نیمه🤗
0
1400/02/05
سارا جوون
دخترم
0
1400/02/05
سوال کننده
آن اشالله من آرزومه خدا بهم بچه اولمون دختر بده...البته اول سالم باشه
0
1400/02/05
سارا جوون
دوتا دختر دارم😍
0
1400/02/05
عطیه ع
اها حواسم نبود فکر کردم هنوز دنیا نیومد😂 انشالله همیشه سالم و سلامت باشه و عاقبت بخیر
0
1400/02/05
سارا جوون
بچه دومم پسر بود چون مشکل داشت سقط کردم
0
1400/02/05
سوال کننده
عزیزمممممم دختر دلسوز پدر مادره خدا حفظشون کنه
0
1400/02/05
عطیه ع
میشه بپرسم مشکلش چی بود و چند هفتگی فهمیدین؟
0
1400/02/05
سوال کننده
عزیزم 😔
0
1400/02/05
سارا جوون
انشالله خدا سالمشو بهت بده
0
1400/02/05
سارا جوون
ممنون عزیزم
0
1400/02/05
سارا جوون
ان تیش بالا بود ۱۳ هفته سقط کردم
0
1400/02/05
سارا جوون
سلامت باشی
0
1400/02/05
سوال کننده
🙏🙏🙏🙏
0
1400/02/05
سارا جوون
دوازده هفتگی فهمیدم دوبار سونو رفتم صددرصد گفتن مشکل داره
0
1400/02/05
عطیه ع
اولش استرس اینکه باردار میشی یا نه اگه بشی تازه اولشه خیلی حس بدی داره خدا نصیب هیچکس نکنه
0
1400/02/05
عطیه ع
مخصوصا اگه بچه اول باشه ادم خیلی غصه میخوره
0
1400/02/05
سارا جوون
من برای دوتا بچه اول فقط یه بار رابطه داشتم و گرفت
0
1400/02/05
سارا جوون
همه مثل همنیستن نگران نباش
0
1400/02/05
helma M
عرق کاسنی طبعش سرده یا گرم
0
1400/02/05
عطیه ع
سرده
1
1400/02/05
mahsa panahi
دوست عزیزم اول از هر اقدامی برید دندانپزشکی که معاینه بشید اگر دندونی دارید که نیاز به رسیدگی داره درمان بشه بعدش خیلی مشکل ساز میشه بعدشم یه سری آزمایشات روتین انجام بدین و سعی کنید مولتی ویتامین بخورید یکماه
0
1400/02/05
سارا جوون
اره خدا برای هیچکس نیاره بخصوص وقتی قلبش بزنه و بگن سقطش کن
0
1400/02/05
سارا جوون
سرده
0
1400/02/05
helma M
مرسی
0
1400/02/05
سارا جوون
عرق کاسنی اسپرم رو زیاد میکنه و رو باروری تاثیر داره
0
1400/02/05
سارا جوون
راستی جینسینگ هم خیلی خوبه دوستان ولی گرونه
0
1400/02/05
fatima ghasemi
آزمایشات قبل بارداری رو انجام بده... قرص آهن بخور... اگه عفونتی چیزی داری درمان کن... خودتو همسرت چیزای گرم بخورین
0
1400/02/05
🥰 فاطمه 🥰
رازیانه باعث میشه پرولاکتین بره بالا الکی نخور
تحت نظر پزشک باش عزیزم
تحت نظر پزشک باش عزیزم
0
1400/02/05
🌼 maryam 🌼
بنظر من مهمتر از همه راهنماییهایی ک دوستان کردن بیخیال بودن و نداشتن استرسه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ایا قرمز شدن جای واکسن طبیعیه؟
- سلام. میشه بگین آزمایش چی برام نوشتن؟
- آزمایش اسپرم نرمال چگونه است؟
- بارداری با قرص کلومیفن ۵۰
- بااین چیزا باردارم یانه؟؟؟
- به نظرتون بی بی چکم مثبته؟
- 💛💛💛خانومای گل میشه جواب سوالم رو بدین💛💛💛
- سلام. دوستای خوبم میشه جواب سوالمو بدین💛
- خانوما میشه جواب بدین به من اقدام کردم خیلی حالم گرفتس
- اقدام بارداری لکه بینی



668

