سلام بچه ها
من یک ماه بعد از زایمان طبیعی ۱۳ ام پریود شدم
خیلی نرمال بود حتی دردم نداشت زیاد خون هم نرمال بود
ولی الان دومین پریودیم بود (۴ ام )
درد و خون ریزی خیلی شدید دارم با تیکه های درشت
نمیدونم چیه
چرا اینقدر زود پریود شدم
چرا اینقدر درد دارم
و چرا با این شدت فجیح داره خون میاد؟
فشارم می افته تا جایی که نمیوتم هیچ حرکتی کنم احساس میکنم یه پارچ خون داره ازم میره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



328
1400/02/05





