Ooma
پرسش (1400/02/05):

درد و خون ریزی شدید بعد از سه ماه زایمان

سلام بچه ها
من یک ماه بعد از زایمان طبیعی ۱۳ ام پریود شدم
خیلی نرمال بود حتی دردم نداشت زیاد خون هم نرمال بود
ولی الان دومین پریودیم بود (۴ ام )
درد و خون ریزی خیلی شدید دارم با تیکه های درشت
نمیدونم چیه
چرا اینقدر زود پریود شدم
چرا اینقدر درد دارم
و چرا با این شدت فجیح داره خون میاد؟
فشارم می افته تا جایی که نمیوتم هیچ حرکتی کنم احساس میکنم یه پارچ خون داره ازم میره

منم همینطور بودم البته سز بودم رفتم سونوداخلی وآزمایش چیزی نبود گفتن بعد زایمان طبیعیه تا یه مدتی
سونوگرافی رفتی؟
نه عزیزم باید برم؟
دکتر خواهرمو فرستاد سونوگرافی
ولی موردی نداشت
البته خواهرم لک بینی داشت
من بعد از زایمانم پریود نشدم
شما شیر خودتون رو میدین؟
احتمالا هورموناتون بهم ریخته
سلام منم همینجورم انقدر زیاده خونریزیهام
سلام تا چند سیکل بعد از زایمان درد و خونربزی و غیر طبیعی بودن آن نرمال است
آره عزیزم هم خودم هم شیر خشک
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه