Ooma
پرسش (1400/02/05):

این علائم نشونه چیه؟

سلام
سع رو پیش سحری خوردم معده درد گرفتم بعد اون فرداش حالت تهوع گلاب ب روتون اسهال شدید داشتم رفتم دکتر فشارمم روی ۷بود امپول سرم زدم بهتر شدم بعد الان بعد افطار حالت تهوع داشتم ولی بالا نیاوردم الانم معده درد دارم زود زود ضعف میکنم دمای بدنم بالا رفته کلا داغه داغم سمت چپ شکمم تیر میکشه

چند روز مونده به موعدت؟
۹ روز
اقدام کردی به بارداری؟
نه طبیعی جلوگیری داشتم میترسم ی وقت باردار نباشم
امکانش هست ،ولی هیچی مشخص نمیشه باید وایسی تا روز موعدت بی بی بزنی
اوکی ممنون عزیزم
از الان علاعم بارداری نشون نمیده
اونو میدونم میگم کرونا نباشه ی وقت یا ی چی دیگه
چرا نشون نمیده ؟خود من یه هفته ده روز مونده بود به موعدم نفس تنگی گرفته بودم فک میکردم کرونا دارم ،داغ میکردم کوره ی آتیش بودم انگار ولی تب نداشتم ، زیر دلم سمت چپم تیر میکشید ،همش احساس خستگی و خواب داشتم که یه روز مونده به موعدم فهمیدم باردارم .بدن با بدن فرق میکنه برای هر کس یه جوریه
عزیزم بخاطر سحری نیست.اینا علائم کروناعه.بارداری هم این اینارو نداره اوایلش.
حتما تست بده.اگه تبت قطع نشد باز برو دکتر تا زود خوب بسی
علائم کرونای جدید اینطوریه ولی نگران نباش اگه حالت بد تر شد برو دکتر
آب میوه زیاد بخور و استراحت کن فعلا روزه نگیر تا بدنت ضعیف تر نشه که خدای نکرده اگر کرونا بود بدنت بتونه زود مقاومت کنه و سرپا بشی
بهترین کار و درمان استراحت و خوردن آب هویج و آب انواع میوه هاست
منم دیقا همینجوریم
رفتم دکتر گف کرونا نیست مسموم شدی
الان خداروشکر بهترم ولی کلا صورتم داغه داغه احساس میکنم لبم دارع آتیش میگیره
الان علائم من اینه بعد افطار صورتم داغه داغه میشع خابم میاد و بی حوصله کسل میشم
روزه هم نمیشه نگیرم اگه بهتر نشدم میرم دکتر مرسی
سلام ممکنه از عوارض کرونا باشه و یا روزه گرفتن یکی دو روز در منزل استراحت کنید و وعده شام و ناهار را منظم بخورید ببینید باز تهوع میگیرید
اوکی ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه