سلام عزیزم زیاد ادرار میریزی پخش شده
اولی که خرابه منم دیروز و پریروز دوتا از همین مارک زدم یکیش همینجوری شد فک کنم واسه اینکه دار بیشتر ریختی روش
اگه باردار باشی سریع یه خط کم رنگ حتی خیلی کم واضح کنار اون پررنگه میوفته و میمونه
بزار چن روز دیگه صبح ناشتا بزن
زود زدی
بعد از ی ربع این شکلی شد،خراب ینی چی؟منظورتون چیه؟
به نظرتون دوتا قطره کافیه؟منم اقدامم همیشه ۴ ۵ تا قطره میریزم فک کنم زیاده
آره دوتا کافیه نشون میده باید صبر کنین چند ثانیه تا ادرار بره بالا
شاید لقاحت دیر بوده عزیزم
حالا باز فردا صب یکبار دیگ بزن
ناشتا ادرار اول بزن ان شالله مثبت میشه
جواب درست بعد از ۳ تا ۵ دقیقه قابل رویت هست
بیشتر که بگذره تبخیر میشه و مثبت کاذب میده
شما هم صبر کن یک هفته تاخیر بشه بعد بی بی بزن یا اگر خیلی عجله داری روز ۵ تاخیر آز مایش بتا بده که خیالت راحت بشه عزیزم
انشالله که باردار باشی😍
سلام مجدد بی بی چک استفاده کنین