سلام خانم دکترعزیز و دوستان اومایی
من ۳روزه تاخیر دارم بی بی منفی شده
ده روز مونده بود ب پریودم رفتم ب دکترم گفت که ۳روزه شورتم خیس آب میشه انگار ادرار کردی
بهم ده عدد شیاف پروژسترون داد نمیدونم چرا
الانم ک پریودم ۳روزه عقب افتاده
بنظرتون چی کنم
تاخیر پریود بخاطر شیاف هست؟
یا ربطی نداره جای امیدواری هست؟
من الان ۱۲ روزه سینه درد دارم
۳روزه دارم از کمردرد و تیر کشیدن واژن میمیرم نمیدونم چی کنم 😢😢
پریودام هم همیشه منظم بوده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



581
1400/02/04




