سلام خانومای عزیز یه سوال داشتم من سونو که رفتم آب دور جنینم ۶سانتی متره الانم ۳۷هفته و ۳روزمه دکترم بهم گفته بود چون خطرناکه ۳۷ هفته کامل بشه سزارینت میکنم ولی چندروز پیش دوباره گفت ۳۸ هفتت ک کامل بشه ختم بارداری میدم ..باوجود رشد بچه و بزرگترشدنش امکانش هست آب دورش کمتر بشه ؟هرچی بیشتر بمونه خطر نداره؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



396
1400/02/04




