سلام من پرستار هستم الان میخوام واکسن سینوفارم چینی رو بزنم چند ماه قصد بارداری دارم فعلا نشده میخواستم ببینم اگه باردار بشم دوز دومش رو که یک ماه بعده میتونم بزنم یا نه و اگر این ماه که واکسن زدم باردار بشم مشکلی برا بچه مشکلی نداره ممنون مبشم راهنماییم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



657
1400/02/04


