عزیزم از دم عطاری میخک بگیربزارروش عالیه
منک مردم ازدندون دردباهمین آروم شدم
مشکل فعلیم آبسه هستش واسه نی نی جونم نگرانم
عزیزم تا وارد سه ماه سوم بارداری نشدی میتونی بری درست کنی . سیر و میخک و نمک همه گذرا هستش برای یه روز شاید آرومت کنه ولی بعدش دوباره شروع میشه .حتما هر چی زودتر برو درستش کن قبلش از دکترت باید نامه بگیری ببری دندون پزشکی
یە هفتە وقت موندە واسە ماه شش تموم کردنم دکترم یە شهر دیگه هستش در دسترسم نیس😔
سلام منم از سحر ب اینور دندون دردشدم
دندونم سالمه فقطی خورده سیاه شده نمیدونم باید چیکار کنم,😔
سه ماهه دوم میتونی بری درستش کنی
میخک عالیه.من دم میکردم و آبش رو تو دهنم نگه میداشتم.دردش رو آروم میکرد.
سلام عزیزم آب ولرم و نمک و آبلیمو رو امتحان کن خیلی جواب میده من خودم دندون درد داشتم با ۳،۴ بار که استفاده کردم خوب شدم
سلام منم ی هفتست عصب کشی کردم برا ابسه نمیدونم چ میشه کرد ولی پزشکم گفت به محض ورم ابسه یا قرمزی مراجعه کن ...