سلام دکتر عزیز من من میخوام تا دوماه دیگه نهایتا دخترم از شیر بگیرن چکار کنم که شیر کم بشه و آمبولی نشه تو سینه ؟ البته شیر خودم کم هست و دخترم سیر نمیشه ۳ وعده غذا میخوره و یک میان وعده
آیا میتونم شیر گاو بدم یا یک سالگی به بعد مجاز .اگر نمیشه چه شیر خشک باید بدم؟؟
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



447
1400/02/03






