سلام پزشک اوما من این ماه از روز ده سیکلم کیت تخمک گذاری استفاده کردم و روز ۱۳ کاملا دو خطش پر رنگ شد که اقدام داشتم ولی الان ده روز از موعد می گذره و پریود نشدم هر چی بی بی چک می زنم منفی میشه به نظرتون دلیل پریود نشدنم چیه؟ الان ترشح هم زیاد دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



448
1400/02/03


