Ooma
پرسش (1400/02/03):

تاخیر پریود و بی بی چک منفی

سلام پزشک اوما من این ماه از روز ده سیکلم کیت تخمک گذاری استفاده کردم و روز ۱۳ کاملا دو خطش پر رنگ شد که اقدام داشتم ولی الان ده روز از موعد می گذره و پریود نشدم هر چی بی بی چک می زنم منفی میشه به نظرتون دلیل پریود نشدنم چیه؟ الان ترشح هم زیاد دارم

سلام تا چند روز دیگه صبر کنید اگر خونریزی نداشتی تیتر بتا بده و در صورت منفی به پزشک مراجعه تا پروژسترون تجویز بشه، پر رنگ شدن کیت ممکنه باعث آزاد شدن تخمک شده باشه اما لانه گزینی ممکنه اتفاق نیافتاده باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه