Ooma
پرسش (1400/02/02):

دکتر جان و خواهرای گلم لطفا ازمایش های منو دقیق تفسیر کنید. اجرتون با امام رضا

همین بود سوالم

دکتر جان و خواهرای گلم لطفا ازمایش های منو دقیق تفسیر کنید. اجرتون با امام رضا
دکتر جان و خواهرای گلم لطفا ازمایش های منو دقیق تفسیر کنید. اجرتون با امام رضا
همه چی نرماله ولی ذخیرت بالاست اضافه
ذخیرت بالاس پلی کیستیکی ف
گلم تیروئید هم مشکل داره باید براش دارو تجویز بشه
هورمونها رو دقت کن
ولی ذخیرت بالاست
ببخشید صاحب تاپیک هزینه ازمایشاتتون چن شد ازاد
البته باید دکتر ببینه ذخیرتم تو رنج نرماله تیروییدت رو باید دارو بخوری
تروییدم کم کاره پرکاره چیه؟
مشکلم جدیه؟
ذخیرم بالاست مشکله؟
هزینه ازاد ۸۵۰
تیروئیدت پرکاره عزیزم
ذخیره باید نرمالش چند باشه. مال من چنده؟
تروئید نرمالش چه قدره ؟ مال من الان چنده؟
سلام گلم
منم مث شما بود جواب آزمایشم
ذخیره باید 4 باشه
از چهار یه بالا ینی تنبلی تخمدان داری
منم همینجورم ولی سونو گرافی گفت خوبی
تیروئید نرمال باید 2 باشه
برای شما پرکاره
حتما پیش متخصص غدد برید و برسونیدش به رنج نرمال با مصرف دارو
اگه اضافه وزن داری حتما ورزش کن
سلام تنبلی تخمدان دارید ، پرکاری تیروئید هم دارید ، ویتامین دی هم باید بالای۳۰ باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه