همه چی نرماله ولی ذخیرت بالاست اضافه
ذخیرت بالاس پلی کیستیکی ف
گلم تیروئید هم مشکل داره باید براش دارو تجویز بشه
ببخشید صاحب تاپیک هزینه ازمایشاتتون چن شد ازاد
البته باید دکتر ببینه ذخیرتم تو رنج نرماله تیروییدت رو باید دارو بخوری
تروییدم کم کاره پرکاره چیه؟
ذخیره باید نرمالش چند باشه. مال من چنده؟
تروئید نرمالش چه قدره ؟ مال من الان چنده؟
سلام گلم
منم مث شما بود جواب آزمایشم
ذخیره باید 4 باشه
از چهار یه بالا ینی تنبلی تخمدان داری
منم همینجورم ولی سونو گرافی گفت خوبی
تیروئید نرمال باید 2 باشه
برای شما پرکاره
حتما پیش متخصص غدد برید و برسونیدش به رنج نرمال با مصرف دارو
اگه اضافه وزن داری حتما ورزش کن
سلام تنبلی تخمدان دارید ، پرکاری تیروئید هم دارید ، ویتامین دی هم باید بالای۳۰ باشه