ببین من وقتی خارش داشتم دکترم میگفت پماد کورتریمازول همون از بیرون شبا بزن
همون پماد ک واژیناله ماله عفونته
ماست و مایعات که میخورم اما دیوونم کرده
سلام
عزیزم کلوتریمازول موضعی همون قسمت لابیا بزن
خیلی ارومت میکنه
شستشو با آب گرم باعث ایجاد باکتری و قارچ میشه سعی کن با آب گل سرد بشوری که قارچ از بین بره و خنک نگهدار ناحیه ی تناسلی رو تا همه ی اینا کمتر بشه
عزیزم پماد تریامیسینولون ان ان یا هیدروکورتیزون بزن ....
عفونت قارچ معمولا خارش داره ...
کلوتریمازول واژینال 1 هفته تا 10 روز هر شب یک اپلیکاتور پر بزن داخل .. خوب میشی
حالا پماد کلوتریمازول داشتم زدم اطراف واژنم کلا
خودت رو بشور قشنگ پاهاتم وا کن بزار هوا بخوره
لعنتی خارشش خیلی بده ولی وقتی میخارونی حال میکنی مثل خاروندن کمر🤤🤤
اصلا توی خونه لباس زیر نمیپوشم
سلام تا سه شب پماد کلوتریمازول استفاده کنید