هر جفت پاهات ورم کرده یا فقط یه لنگه پا؟
ورم دست و پا الزاما برای دفع پروتئین نیست ،امکان داره نمک هم باشه از فشار باشه ، نمک هم کم کن یا بذار کن
هردوش هست خیلی کم. بقیه متوجه نمیشن خودم حس میکنم
خب پس فک نکنم چیز مهمی باشه چون یه مقدار ورم همه دارن .منم ورم کرده دست و پا و دماغم
منم پنجه پام ورم کرده مچ ب پایین اینو میگن طبیعیه ولی اگه صورت و دستها ورم داشته باشه باید فشارت کنترل بشه و ازمایش دفع پروتئین بدی
ممنونم دوستان نه دستو صورتم ورم نداره. ببخشید شما هم ازمایش تست پروتیین و تحمل گلوکز دادید؟
طبیعیع و اصلا غذای شور نخور
زیاد هم سرپا نباش منم اونجورم زیاد سرپا باشم پاهام ورم میکنه نگران نباش
من از اول بارداریم تا الان اصلا ورم ندارم😐
نگران شدم رفتم از دکترم مرسیدم آخه چرا من ورم ندارم😂
خوشبحالت من کفشام اندازم نمیشه فقط کتونی میپوشم
ما کلا ارثیه مامانم اینا هم ورم نمیکنن تو بارداریشون . .
من خیلی رو مبل میشینم از اینم هست
چون وقتایی ک دراز میکشم خیلی ورمش کم میشه
سلام مقدار کم که مشکلی ندارد و ورم در بارداری طبیعی است ، نمک را محدود کنید ، فشار خون را هم چک کنید