سلام .
من با اینکه هفته ۱۸ بارداری ام هموز گاهی تهوع صبحگاهی دارم .که زرداب بالا میارم و خیلی شدیدم هست. عذر میخوام ولی بعد از بالا اوردن میبینم که لباس زیرم خیس میشه با ترشحات آب مانند .امکان داره این ترشحات از کیسه اب باشه .خطرناک نیست!؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



681
1400/02/01





