Ooma
پرسش (1400/02/01):

سونوگرافی منو ببینید لطفا😊

سلام دکتر و دوستان لطفا سونو منو نگاه کنید نرماله همه چی؟وزنش کم نیست بنظرتون؟

سونوگرافی منو ببینید لطفا😊
خوبه وزنش عزیزم
اگه بخوایید وزن بگیره بستنی،شیر موز،شیر بادام اینا باعث میشه وزنش بیشتر شه
اره
اب دورش چطوره چنده؟
زده آمنیوتیک نرماله گلم
مرسی خیلی ممنون❤️❤️
ازکجافهمیدی؟
وزنش نرمال ولی اگه مشکلی ندره خوراکی هایی که واسه ورن گیری هست بخور
دیابت و اینا ندارم چی بخورم واسه وزن؟
سلام نرمال است وزن هم خوبه از هفته 32 به بعد اوج وزن گیری جنین است
خیلی ممنون دکترعزیز💐❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه