آره عزیزم
سرعت اسپرمشون ۶۳ ک باید بالای ۳۲ باشه
تعداد اسپرماشون ۱۰۰ میلیون ک باید بالای ۱۵ میلیون باشه
مورفولوژی هم ۸۰ درصد اسپرما حالت طبیعی دارن
خودتم آزمایشاتو دادی مریم؟
برای من فقط ازمایش پاپ اسمیرم مونده
آز شوهرت ک خوبه
انشالله خودتم اوکی باشه و خیلی زود مامان و بابا بشید،😍😍
با این نتیجه تو باید زودی حامله بشی😁
دقیقا منم اومدم همینو بهش بگم،😁😁
من برای شما همچین دعایی دارم