سلام من دیروز ازمایش گلوکز دادم هنوز جوابش نیامده ازمایش گلوکز از چند به بالا انسولین می خواد راستی از پودری که برای ازمایش گلوکز میدن بخوری چند بار میدن برای من دوبار دادن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



403
1400/02/01




