امکان بارداری با این فولیکول چقدره؟☹ روز ۱۴ رفتم سونو ۱۱ و ۱۸ و ۲۴ داشتم کلا ۵ دونه لتروزول خوردم
1
1400/02/01
Mozhgan 🙋🤩🤩
۱۸و ۲۴ عالیه ان شاء الله باردار میشی عزیزم
1
1400/02/01
اذین
خیلی خوبه ان شاالله با بیبی چک مثبت میایی خبرشو میدی
0
1400/02/01
سوال کننده
دعا کنین برام
0
1400/02/01
سوال کننده
امید ندارم
0
1400/02/01
fifi r
عالیه ک
0
1400/02/01
سوال کننده
قبلا تو سیکلم ۳ ماه پشت سر هم شبی دو تا لتروزول خوردم حامله نشدم حالا با ۵ دونه لتروزول حامله میشم😢😢
0
1400/02/01
سوال کننده
نمیدونم چرا اصلا امید ندارم
1
1400/02/01
مهدیه
سلام عزیزم
فولیکولا که الحمدلله خیلی خوبه
انشالله باردار میشی
ولی همین استرس و بگیره یا نگیره شما و همسرتون خیلی بده خداییش یه مدت اقدامو بزار کنار به خودت برش بعد دلی برا خودتون اقدام کنین مطمئن باش اونوقت نتیجه بهتری میگیری
فولیکولا که الحمدلله خیلی خوبه
انشالله باردار میشی
ولی همین استرس و بگیره یا نگیره شما و همسرتون خیلی بده خداییش یه مدت اقدامو بزار کنار به خودت برش بعد دلی برا خودتون اقدام کنین مطمئن باش اونوقت نتیجه بهتری میگیری
0
1400/02/01
سوال کننده
فی فی خوبی جاریت چکار کرد با برادر شوهرت زندگی میکنه؟
0
1400/02/01
مهدیه
توی بدترین شرایط ممکنه همیشه یه راه خوبی پیدا میشه
1
1400/02/01
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
نا امیدی کاره شیطونه
0
1400/02/01
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
با خدا هرچیزی ممکنه
0
1400/02/01
سوال کننده
چی بگم زبون همه بلندشده بالامون
0
1400/02/01
سوال کننده
واای راست میگی
0
1400/02/01
سوال کننده
اره دقیقاا
0
1400/02/01
مهدیه
از یه گوش بشنو از اون یکی بده بیرون
زندگی شماهاعه والا نه بقیه😑
زندگی شماهاعه والا نه بقیه😑
0
1400/02/01
سوال کننده
خیلی اذیت کنندس
1
1400/02/01
سوال کننده
ارزومه شوهرم بیاد خونه بچش بپره تو بغلش😢
1
1400/02/01
🤱 Hani Joonii💜
انشالله بحق اینماه عزیز + بشی
1
1400/02/01
🤱 Hani Joonii💜
ب شوهرت استرس نده روشون خیلی تاثیر میذاره
0
1400/02/01
مهدیه
من سه ماه اقدام کردم نشد ماه چهارم که پریود شدم گفتم گور بابای بچه داد داد نداد هم بزور که نمیشه گرفت
همون ماه تمیزی کردم و دوبار رفتیم مسافرت و جات خالی از سقوط آزاد شهر بازی هم اومدیم پایین و نگو سه هفتم بوده😂
پس ناامید نشو و یه مدت بیخیال اقدام شبن چون خسته میشین دیگه یه ماه به خودتو زندگین برس از ماه بعدشم نزدیکی داشته باشین نه اقدام مطمئن باش نتیجه میگیری چونذهنت ازاده و متمرکزنیست به بچه و اقدان
همون ماه تمیزی کردم و دوبار رفتیم مسافرت و جات خالی از سقوط آزاد شهر بازی هم اومدیم پایین و نگو سه هفتم بوده😂
پس ناامید نشو و یه مدت بیخیال اقدام شبن چون خسته میشین دیگه یه ماه به خودتو زندگین برس از ماه بعدشم نزدیکی داشته باشین نه اقدام مطمئن باش نتیجه میگیری چونذهنت ازاده و متمرکزنیست به بچه و اقدان
0
1400/02/01
مهدیه
ایشالا میشه
حالا دیر و زودداره
حالا دیر و زودداره
0
1400/02/01
قاصدک🥰 قاصدک
امپول بزن
0
1400/02/01
قاصدک🥰 قاصدک
مال منم ۲۴ بود کیست شده بود دکتر گفت باید امپول میزدی
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
درکت میکنم منم همینطورم😪
خدای ما هم بزرگه انشالا بزودی بهمون میده
خدای ما هم بزرگه انشالا بزودی بهمون میده
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
ببین من حتی یک ماه ده تا به بالا فولی بالای 20 داشتم واقعا به حدی بود نمی تونستم خم بشم تا دو هفته دل درد و کمردرد داشتم دکتر میگفت حتما باردار میشی شک نکن
ولی از جایی که همش استرس داشتم نشد
ولی از جایی که همش استرس داشتم نشد
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
حالا بیخیال باش بخدا با فولی 11 12 هم میشه
0
1400/02/01
سوال کننده
واقعا
0
1400/02/01
سوال کننده
😢😢😢
0
1400/02/01
سوال کننده
دکتر امپول نداد
0
1400/02/01
سوال کننده
گفت لازم نیس
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
نه نداد گفت زیادن اگه بدم امکان داره رحمت بترکه🤣🤣🤣 راس میگه دلمم ورم کرده بود
که خداروشکر چون آمپول نداد کیست نشدن بعد میگفت خطر مرگم داره
که خداروشکر چون آمپول نداد کیست نشدن بعد میگفت خطر مرگم داره
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
مهم اینه فولی داشته باشی
خودش آزاد میشه
خودش آزاد میشه
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
من بعد پری رفتم هیچکدوم از فولی ها نبودن همه آزاد شده بودن
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
منم لتروزول و کلوموفین خوردم اینطوری زیاد شدن
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
دکتر همینجور مونده بود که چرا این همه واکنش نشون داده
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
آهنگ بزار برقص هر کاری که لذت میبری
قرآن بخون
قرآن بخون
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
من الان بعد اون ماه نرفتم دکتر بیخیال بیخیال و جالبه من خودم تخمک گذاری بدون دارو نداشتم ولی تو این چند ماه معلومه دارم فولی ولی شوهرم واریکوسل داره فکر کنم برای این نمیشه
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
حالا شما بیخیال آرامش به دور از استرس زندگی تو کن انشالا دو هفته دیگه بی بی مثبتتو بزاری😍😍😍
0
1400/02/01
سوال کننده
یا خدا
0
1400/02/01
سوال کننده
به منم امپول نداد
0
1400/02/01
سوال کننده
وای خداروشکر
0
1400/02/01
سوال کننده
ان شاالله مشکل شما هم حل بشه
0
1400/02/01
سوال کننده
وای خدا 😍😍😍
0
1400/02/01
سوال کننده
مرسی از انرژی های قشنگت
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
معلومه دکتر خوبیه که بهت نداده
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
انشالا😘
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
مریلا مامی میشه ای خدا
شایدم چند قلو بشه 😍😍😍
شایدم چند قلو بشه 😍😍😍
0
1400/02/01
سوال کننده
چرا؟ من هرچی اصرار کردم نداد
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
فداتشم
0
1400/02/01
سوال کننده
وای نگو باران😅😅
0
1400/02/01
سوال کننده
خدانکنه عزیزم
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
منم اونوقت این حرفا رو بهم نزد بترسم
بعد اینکه نشد رفتیم پیشش شوهرم بهش گفت دیگه اینا رو گفت
منم خیلی اصرار کردم
بعد اینکه نشد رفتیم پیشش شوهرم بهش گفت دیگه اینا رو گفت
منم خیلی اصرار کردم
0
1400/02/01
سوال کننده
باران برات از ته دلم دعا میکنم به زودی زود حاااامله بشی
0
1400/02/01
سوال کننده
اها سونو تو داری عکسشو بفرستی
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
به امید خدا
دیشب که لنگ به هوا بودم ببینم چی میشه😅😅😅
دیشب که لنگ به هوا بودم ببینم چی میشه😅😅😅
0
1400/02/01
سوال کننده
😅😅😅😅
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
من دکترم خودش سون میکنه همون لحظه هم جواب میده
دیگه تو کاغذ جواب نمیده
دیگه تو کاغذ جواب نمیده
0
1400/02/01
زهراا🤲خدایا شکرت
من فولیکولم ۱۴ بود
دکتر سونو کردنی گفت ببین من داشتم با فولی ۱۲ باردار شده باید بالا سری بخواد ما کاره ای نیستیم
۲۴ و ۱۸ که عالیه
دکتر سونو کردنی گفت ببین من داشتم با فولی ۱۲ باردار شده باید بالا سری بخواد ما کاره ای نیستیم
۲۴ و ۱۸ که عالیه
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
تخمک گذاریت کی بوده
0
1400/02/01
سوال کننده
اها
0
1400/02/01
سوال کننده

0
1400/02/01
سوال کننده
این سونوی من
0
1400/02/01
سوال کننده
واقعا😢😢 اره راست میگی تا خدا نخواد برگی از درخت نمیفته
0
1400/02/01
سوال کننده
پری روز
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
عالیه بهتر از این نمیشه😍
0
1400/02/01
سوال کننده
وای خدایا شکرت
0
1400/02/01
سوال کننده
دکترم خوند سونو رو کپ کرد
0
1400/02/01
سوال کننده
الان من تنبلی تخمدان ندارم؟
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
پس با همییم انشالا دوتامون بی بی مون مثبت بشه شو شو ها رو سوپرایز کنیم
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
دکتر منم دهنش باز موند🤣🤣
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
نه دیگه وقتی با 5 تا لتروزول اینجوریه چه تنبلیه
0
1400/02/01
سوال کننده
وااای واقعا ان شاالله
0
1400/02/01
سوال کننده
خداکنه 😂😂
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
پروفت خیلی نازه 😍😍😍فداااش
این پسملی مریلاست
این پسملی مریلاست
0
1400/02/01
سوال کننده
باران چند سیکلی من ۱۸ سیکلمه فردا
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
من 16
0
1400/02/01
سوال کننده
وای وای چه شود 😍😍😍😍 کی بیاد سونو قلب دخملی و پسملی تو بزاری خودم نفر اول باشم بهت تبریک بگم😍😍😍😍
0
1400/02/01
سوال کننده
پس ۲ روز اختلاف داریم
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
اره
0
1400/02/01
سوال کننده
من ۳ تا بی بی چک گرفتم
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
آمادگی لازم مو داری حسابی😝😝
0
1400/02/01
سوال کننده
اره😁😁
0
1400/02/01
سوال کننده
ولی خودمو زدم به در بیخیالی
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
ای خدا فدای قلبشون
واقعا فکرشم حال آدمو خوب میکنه تا برسه واقعیتش🤗
واقعا فکرشم حال آدمو خوب میکنه تا برسه واقعیتش🤗
0
1400/02/01
سوال کننده
اره دقیقا
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
اینطوری خوبه
0
1400/02/01
سوال کننده
من دارم نماز کنف یکون حضرت عباس و میخونم تاپیک زدم هر کی خونده حاجت گرفته
0
1400/02/01
سوال کننده
شما هم بخون ان شاالله به مراد دلت برسی
0
1400/02/01
سوال کننده
به حق این شبای عزیز
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
تخم مرغ آب پز روزی چند تا بخور آب پرتقال
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
جدی پس بزار برم
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
انشالا روزی همه منتظرا
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
اینا رو دکتر به من اونوقت میگفت شانس لقاح رو میبره بالا
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
شوهرت سالمه
0
1400/02/01
سوال کننده
اره بهم دوفاستون داد یدوفولیک و قرص ویتامین e و زینک پلاس خارجی
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
عاایه
0
1400/02/01
سوال کننده
اره یه مطالعه بکن فرستادم طریقه خوندن نمازو
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
سلام عزیزم
0
1400/02/01
سوال کننده
ان شاالله
0
1400/02/01
سوال کننده
وای خداکنه اگه اینجوریه روزی یه صفحه تخم مرغ میخورم😅😅
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
من اعلان رو زدم تا از هم خبر داشته باشیم
0
1400/02/01
سوال کننده
اره خداروشکر
0
1400/02/01
سوال کننده
سلام زهرا جان
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
فقط تا میتونی بخور
0
1400/02/01
سوال کننده
باشه توکل به خدای مهربون
0
1400/02/01
سوال کننده
😅😅😅
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
خداروشکر خوبم
0
1400/02/01
سوال کننده
مرسی گلم شما خوبی
0
1400/02/01
سوال کننده
😅😅
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
زهرا جان شما چیکار کردی
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
بی بی زدب
0
1400/02/01
سوال کننده
سلامتی عضو جدید هستی؟
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
ی
0
1400/02/01
سوال کننده
من سحرم و اماده کردم
0
1400/02/01
سوال کننده
۴ و ۲۰ دقیقه اذانه
0
1400/02/01
سوال کننده
میخوای زود بیاد باید تحت نظر دکتر باشی
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
مگر کدوم شهری ما 5
تهرانیم
تهرانیم
0
1400/02/01
سوال کننده
یه سری ازمایش میدین بعد دکتر میگه چکارکنین
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
فعلا یکماهه صبور باش
0
1400/02/01
سوال کننده
اخی غصه نخور من ۲ ساله کارم همینه هر ماه
0
1400/02/01
سوال کننده
من مشهدم
0
1400/02/01
سوال کننده
خوش اومدی😅😅
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
خوش به سعادت برو حرم جای ما زیارت کن
دلم خیلی تنگ شده برا حرمش😭😭
دلم خیلی تنگ شده برا حرمش😭😭
0
1400/02/01
سوال کننده
ان شاالله به زودی زود جواب بگیرین
0
1400/02/01
سوال کننده
عمل چی😮😮
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
برا منم اینطوره همه میگن دیگه چیکار باید کرد دست خودمون نیست
0
1400/02/01
سوال کننده
عزیزم چشم منم از وقتی کرونا زیاد شده کمتر میرم اخرین بار سحر رفتیم بعد نماز صبح اومدیم فکر کنم اسفند بود
0
1400/02/01
سوال کننده
خانواده همسر منم 😑
0
1400/02/01
سوال کننده
عزیزم ان شاالله خدا هیچ زنی و منتظر فرزند نزاره
0
1400/02/01
سوال کننده
شما کجایی
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
لعنت به این کرونا وگرنه یک ساعته با هواپیما میایم ولی نمیشه
0
1400/02/01
سوال کننده
اها اصلا غصه نخور علم پیشرفت کرده من مطمئنم به زودی زود خبر بارداری تو میدی
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
چی دقیقا🙁
0
1400/02/01
سوال کننده
اره واقعا
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
یعنی یکی ازشون کوچیکه
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
دومیه سالمه
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
اقدام همینطوره همه علائم داری اونم فقط بخاطر تلقين کردنه
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
لک لک و خوب اومدی🤣🤣
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
حالا تاثیر تو باروری داره بد که نیست چهار تا تخمدان با هم آزاد کنن فولی😝
این نشه اون میشه
این نشه اون میشه
1
1400/02/01
🌱Saba 🌱
سر کار بودیم خواهر
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
واقعا بهش رسیدم وقتی همش به باردار فکر میکنی خود به خود اینا رو هم داری فکر نمی کنی اصلا نداری
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
امیدت بخدا باشه
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
دکترا الکی آدمو میترسونن
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
مریلا رفت خوابید😁
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
مطمئن باشه میشی فقط بیخیال از همین اول
استرس ممنوع یا نا امیدی انرژی مثبت بده میشه چرا نشه
استرس ممنوع یا نا امیدی انرژی مثبت بده میشه چرا نشه
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
ما از اول استرس الان اینه انقدر طول کشیده
0
1400/02/01
🌱Saba 🌱
شبتون بخیر بچه ها
0
1400/02/01
الهه *
مهدیه جان ماهی که باردارشدی پریود شدی؟
0
1400/02/01
مامان امیراردلان
من پسرمو با فولیکول ۱۱باردار شدم
0
1400/02/01
مامان امیراردلان
ایندفعه ام سونو دادم که بعد امپول زدم حالا یه هفته دیگه موعودمه ولی فک نکنم حامله باشم😁
0
1400/02/01
پزشک اوما
سلام احتمال بارداری هست اقدام را داشته باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول



20371

