Ooma
پرسش (1400/02/01):

کیا با فولیکول ۲۴ حامله شدن؟

امکان بارداری با این فولیکول چقدره؟☹ روز ۱۴ رفتم سونو ۱۱ و ۱۸ و ۲۴ داشتم کلا ۵ دونه لتروزول خوردم

۱۸و ۲۴ عالیه ان شاء الله باردار میشی عزیزم
خیلی خوبه ان شاالله با بیبی چک مثبت میایی خبرشو میدی
دعا کنین برام
امید ندارم
عالیه ک
قبلا تو سیکلم ۳ ماه پشت سر هم شبی دو تا لتروزول خوردم حامله نشدم حالا با ۵ دونه لتروزول حامله میشم😢😢
نمیدونم چرا اصلا امید ندارم
سلام عزیزم

فولیکولا که الحمدلله خیلی خوبه

انشالله باردار میشی

ولی همین استرس و بگیره یا نگیره شما و همسرتون خیلی بده خداییش یه مدت اقدامو بزار کنار به خودت برش بعد دلی برا خودتون اقدام کنین مطمئن باش اونوقت نتیجه بهتری میگیری
فی فی خوبی جاریت چکار کرد با برادر شوهرت زندگی میکنه؟
توی بدترین شرایط ممکنه همیشه یه راه خوبی پیدا میشه
نا امیدی کاره شیطونه
با خدا هرچیزی ممکنه
چی بگم زبون همه بلندشده بالامون
واای راست میگی
اره دقیقاا
از یه گوش بشنو از اون یکی بده بیرون
زندگی شماهاعه والا نه بقیه😑
خیلی اذیت کنندس
ارزومه شوهرم بیاد خونه بچش بپره تو بغلش😢
انشالله بحق اینماه عزیز + بشی
ب شوهرت استرس نده روشون خیلی تاثیر میذاره
من سه ماه اقدام کردم نشد ماه چهارم که پریود شدم گفتم گور بابای بچه داد داد نداد هم بزور که نمیشه گرفت
همون ماه تمیزی کردم و دوبار رفتیم مسافرت و جات خالی از سقوط آزاد شهر بازی هم اومدیم پایین و نگو سه هفتم بوده😂

پس ناامید نشو و یه مدت بیخیال اقدام شبن چون خسته میشین دیگه یه ماه به خودتو زندگین برس از ماه بعدشم نزدیکی داشته باشین نه اقدام مطمئن باش نتیجه میگیری چونذهنت ازاده و متمرکزنیست به بچه و اقدان
ایشالا میشه

حالا دیر و زودداره
امپول بزن
مال منم ۲۴ بود کیست شده بود دکتر گفت باید امپول میزدی
درکت میکنم منم همینطورم😪
خدای ما هم بزرگه انشالا بزودی بهمون میده
ببین من حتی یک ماه ده تا به بالا فولی بالای 20 داشتم واقعا به حدی بود نمی تونستم خم بشم تا دو هفته دل درد و کمردرد داشتم دکتر میگفت حتما باردار میشی شک نکن
ولی از جایی که همش استرس داشتم نشد
حالا بیخیال باش بخدا با فولی 11 12 هم میشه
واقعا
😢😢😢
دکتر امپول نداد
گفت لازم نیس
نه نداد گفت زیادن اگه بدم امکان داره رحمت بترکه🤣🤣🤣 راس میگه دلمم ورم کرده بود
که خداروشکر چون آمپول نداد کیست نشدن بعد میگفت خطر مرگم داره
مهم اینه فولی داشته باشی
خودش آزاد میشه
من بعد پری رفتم هیچکدوم از فولی ها نبودن همه آزاد شده بودن
منم لتروزول و کلوموفین خوردم اینطوری زیاد شدن
دکتر همینجور مونده بود که چرا این همه واکنش نشون داده
آهنگ بزار برقص هر کاری که لذت میبری
قرآن بخون
من الان بعد اون ماه نرفتم دکتر بیخیال بیخیال و جالبه من خودم تخمک گذاری بدون دارو نداشتم ولی تو این چند ماه معلومه دارم فولی ولی شوهرم واریکوسل داره فکر کنم برای این نمیشه
حالا شما بیخیال آرامش به دور از استرس زندگی تو کن انشالا دو هفته دیگه بی بی مثبتتو بزاری😍😍😍
یا خدا
به منم امپول نداد
وای خداروشکر
ان شاالله مشکل شما هم حل بشه
وای خدا 😍😍😍
مرسی از انرژی های قشنگت
معلومه دکتر خوبیه که بهت نداده
انشالا😘
مریلا مامی میشه ای خدا
شایدم چند قلو بشه 😍😍😍
چرا؟ من هرچی اصرار کردم نداد
فداتشم
وای نگو باران😅😅
خدانکنه عزیزم
منم اونوقت این حرفا رو بهم نزد بترسم
بعد اینکه نشد رفتیم پیشش شوهرم بهش گفت دیگه اینا رو گفت
منم خیلی اصرار کردم
باران برات از ته دلم دعا میکنم به زودی زود حاااامله بشی
اها سونو تو داری عکسشو بفرستی
به امید خدا
دیشب که لنگ به هوا بودم ببینم چی میشه😅😅😅
😅😅😅😅
من دکترم خودش سون میکنه همون لحظه هم جواب میده
دیگه تو کاغذ جواب نمیده
من فولیکولم ۱۴ بود
دکتر سونو کردنی گفت ببین من داشتم با فولی ۱۲ باردار شده باید بالا سری بخواد ما کاره ای نیستیم
۲۴ و ۱۸ که عالیه
تخمک گذاریت کی بوده
اها
کیا با فولیکول ۲۴ حامله شدن؟
این سونوی من
واقعا😢😢 اره راست میگی تا خدا نخواد برگی از درخت نمیفته
پری روز
عالیه بهتر از این نمیشه😍
وای خدایا شکرت
دکترم خوند سونو رو کپ کرد
الان من تنبلی تخمدان ندارم؟
پس با همییم انشالا دوتامون بی بی مون مثبت بشه شو شو ها رو سوپرایز کنیم
دکتر منم دهنش باز موند🤣🤣
نه دیگه وقتی با 5 تا لتروزول اینجوریه چه تنبلیه
وااای واقعا ان شاالله
خداکنه 😂😂
پروفت خیلی نازه 😍😍😍فداااش
این پسملی مریلاست
باران چند سیکلی من ۱۸ سیکلمه فردا
من 16
وای وای چه شود 😍😍😍😍 کی بیاد سونو قلب دخملی و پسملی تو بزاری خودم نفر اول باشم بهت تبریک بگم😍😍😍😍
پس ۲ روز اختلاف داریم
اره
من ۳ تا بی بی چک گرفتم
آمادگی لازم مو داری حسابی😝😝
اره😁😁
ولی خودمو زدم به در بیخیالی
ای خدا فدای قلبشون
واقعا فکرشم حال آدمو خوب میکنه تا برسه واقعیتش🤗
اره دقیقا
اینطوری خوبه
من دارم نماز کنف یکون حضرت عباس و میخونم تاپیک زدم هر کی خونده حاجت گرفته
شما هم بخون ان شاالله به مراد دلت برسی
به حق این شبای عزیز
تخم مرغ آب پز روزی چند تا بخور آب پرتقال
جدی پس بزار برم
انشالا روزی همه منتظرا
اینا رو دکتر به من اونوقت میگفت شانس لقاح رو میبره بالا
شوهرت سالمه
اره بهم دوفاستون داد یدوفولیک و قرص ویتامین e و زینک پلاس خارجی
عاایه
اره یه مطالعه بکن فرستادم طریقه خوندن نمازو
سلام عزیزم
ان شاالله
وای خداکنه اگه اینجوریه روزی یه صفحه تخم مرغ میخورم😅😅
من اعلان رو زدم تا از هم خبر داشته باشیم
اره خداروشکر
سلام زهرا جان
فقط تا میتونی بخور
باشه توکل به خدای مهربون
😅😅😅
خداروشکر خوبم
مرسی گلم شما خوبی
😅😅
زهرا جان شما چیکار کردی
بی بی زدب
سلامتی عضو جدید هستی؟
ی
من سحرم و اماده کردم
۴ و ۲۰ دقیقه اذانه
میخوای زود بیاد باید تحت نظر دکتر باشی
مگر کدوم شهری ما 5
تهرانیم
یه سری ازمایش میدین بعد دکتر میگه چکارکنین
فعلا یکماهه صبور باش
اخی غصه نخور من ۲ ساله کارم همینه هر ماه
من مشهدم
خوش اومدی😅😅
خوش به سعادت برو حرم جای ما زیارت کن
دلم خیلی تنگ شده برا حرمش😭😭
ان شاالله به زودی زود جواب بگیرین
عمل چی😮😮
برا منم اینطوره همه میگن دیگه چیکار باید کرد دست خودمون نیست
عزیزم چشم منم از وقتی کرونا زیاد شده کمتر میرم اخرین بار سحر رفتیم بعد نماز صبح اومدیم فکر کنم اسفند بود
خانواده همسر منم 😑
عزیزم ان شاالله خدا هیچ زنی و منتظر فرزند نزاره
شما کجایی
لعنت به این کرونا وگرنه یک ساعته با هواپیما میایم ولی نمیشه
اها اصلا غصه نخور علم پیشرفت کرده من مطمئنم به زودی زود خبر بارداری تو میدی
چی دقیقا🙁
اره واقعا
یعنی یکی ازشون کوچیکه
دومیه سالمه
اقدام همینطوره همه علائم داری اونم فقط بخاطر تلقين کردنه
لک لک و خوب اومدی🤣🤣
حالا تاثیر تو باروری داره بد که نیست چهار تا تخمدان با هم آزاد کنن فولی😝
این نشه اون میشه
سر کار بودیم خواهر
واقعا بهش رسیدم وقتی همش به باردار فکر میکنی خود به خود اینا رو هم داری فکر نمی کنی اصلا نداری
امیدت بخدا باشه
دکترا الکی آدمو میترسونن
مریلا رفت خوابید😁
مطمئن باشه میشی فقط بیخیال از همین اول
استرس ممنوع یا نا امیدی انرژی مثبت بده میشه چرا نشه
ما از اول استرس الان اینه انقدر طول کشیده
شبتون بخیر بچه ها
مهدیه جان ماهی که باردارشدی پریود شدی؟
من پسرمو با فولیکول ۱۱باردار شدم
ایندفعه ام سونو دادم که بعد امپول زدم حالا یه هفته دیگه موعودمه ولی فک نکنم حامله باشم😁
سلام احتمال بارداری هست اقدام را داشته باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه