ینی مشکلی نیست ک اینارو خوردم
تا سه روز استراحت مطلق باش .به امید خدا که جواب آزمایشت خوب در میاد
خب ن برا قرص ها کی خوردم اشکال نداره
نه هیچ مشکلی نیست خیالت راحت .
داروهاتو سر وقت تعیین شده بخور
داروهاتو بخور تا سه روز اول مایعات خیلی بخور هندونه آبمیوه و. . . سعی کن تا پنج الی شش روزم فقط برای دستشویی بلند شی اونم توالت فرنگی
بعدشم تا یکهفته استراحت نسبی کن
چهار روز اولم حموم نرو بعدشم رفتی سعی کن پنج دقیقه ای سرپایی و با آب ولرم
اب زیاد بخور و استراحت همین
عزیزم میتونی شیاف پروژسترون هم استفاده کنی
سلام دارو ها را ادامه دهید تا دو هفته استراحت کنید اصلا نزدیکی نداشته باشید ، پله و پیاده روی نروید