کسی هست هم شیاف هم آمپول پروژسترن استفاده کنه
0
1400/01/31
مهدیه ❤️
من
0
1400/01/31
سوال کننده
لکه بینی داری یا فقط درد؟
0
1400/01/31
مهدیه ❤️
هماتوم داشتم اوایل بارداری، ی زایمان زودرس داشتم بارداری قبلی واسه همین مصرف میکنم
0
1400/01/31
zohreh .m
منم هر دو رو استفاده میکنم
0
1400/01/31
سوال کننده
ضرر نداره
0
1400/01/31
سوال کننده
عزیزم شما درد داری یا لکه بینی؟
0
1400/01/31
مهدیه ❤️
چ ضرری؟
0
1400/01/31
فاطمه ح
منم استفاده میکنم
0
1400/01/31
سوال کننده
من بااینکه شیاف میزارم باز درد دارم
0
1400/01/31
zohreh .m
من یه زایمان زودرس داشتم
الان هم از هفته ۱۷ با وجود استفاده از هر دو دارو درد دارم
الان هم از هفته ۱۷ با وجود استفاده از هر دو دارو درد دارم
0
1400/01/31
فاطمه ح
منم بااینک شیاف میزارم و امپول زدم خونریزی دارم
0
1400/01/31
مهدیه ❤️
والا ضررشو نمیدونم، فقط میدونم برای جلوگیری از زایمان زودرس میدن
0
1400/01/31
مهدیه ❤️
کجات درد داره گلم
1
1400/01/31
zohreh .m
نه عزیزم هیچ ضرری نداره، خیالتون راحت
0
1400/01/31
zohreh .m
لگن و استخوان شرمگاهی
0
1400/01/31
مهدیه ❤️
چجور دردی
0
1400/01/31
سوال کننده
۰مثل درد پریوده
0
1400/01/31
سوال کننده
لگنم و که دیگه نگو
0
1400/01/31
zohreh .m
والا دکتر که میگه طبیعیه
0
1400/01/31
مهدیه ❤️
از کی اینجوری درد داری، نکنه منم ب هفته تو برسم دردم بگیرع
0
1400/01/31
سوال کننده
نه من از اول این دردارو داستم ولی الان بدتر شدم
0
1400/01/31
zohreh .m
من از هفته ۱۷ درد شرمگاهی داشتم
از حدود هفته ۲۲ درد لگنم شروع شد
از حدود هفته ۲۲ درد لگنم شروع شد
0
1400/01/31
مهدیه ❤️
زایمان زودرست دلیلش چی بود
0
1400/01/31
zohreh .m
باز بودن دهانه رحم، البته دو قلو بودن که همون هم بی تاثیر نیست
0
1400/01/31
مهدیه ❤️
الان سرکلاژی
0
1400/01/31
zohreh .m
نه
دکترم مخالف صد در صد سرکلاژ هست
دکترم مخالف صد در صد سرکلاژ هست
0
1400/01/31
مهدیه ❤️
😂😂🤭🤭
0
1400/01/31
سوال کننده
انشالله همتون سلامت زایمان کنید
0
1400/01/31
فاطمه ح
دوستان
0
1400/01/31
فاطمه ح
توهفته من ایا جنین رو حس میشه کرد
0
1400/01/31
مهدیه ❤️
خداروشکر عزیزم ک تا اینجا رسوندی، انشالله هممون ب موقع و 9ماهه زایمان کنیم
0
1400/01/31
سوال کننده
نه گلم خیلی ضعیف
0
1400/01/31
zohreh .m
نه عزیزم
از هفته ۱۶ به بعد اونم نه همه
از هفته ۱۶ به بعد اونم نه همه
0
1400/01/31
فاطمه ح
من یوقتایی انگار یه چیزیبزنه یا یه چیزی بترکه حس میکنم
0
1400/01/31
مهدیه ❤️
ن عزیزممم زوده
0
1400/01/31
zohreh .m
ان شاالله
برای همه منتظرها و باردار ها
برای همه منتظرها و باردار ها
0
1400/01/31
فاطمه ح
پس اینا ک حس میکنم چیه
0
1400/01/31
zohreh .m
به احتمال بسیار زیاد باده
0
1400/01/31
مهدیه ❤️
آمین
0
1400/01/31
سوال کننده
من شیافم روزی دوتا و آمپولمم هفته ای یه دونس
0
1400/01/31
سوال کننده
آیا شیاف یا آمپول دردارو هم کم می کنه؟
0
1400/01/31
zohreh .m
من شیاف یکی ، آمپول مثل شما
0
1400/01/31
فاطمه ح
اخه چ بادی
0
1400/01/31
فاطمه ح
امپول ایرانی میزنید
0
1400/01/31
سوال کننده
بله ایرانیه
0
1400/01/31
فاطمه ح
من خارجیشو میزدم
0
1400/01/31
zohreh .m
برای دوست من که کم کرده بود
البته منم توی طول روز دردم کمتره هر چی به شب و زمان شیاف نزدیکتر میشم دردم بیشتر میشه
انگار اثر شیاف رفته باشه
البته منم توی طول روز دردم کمتره هر چی به شب و زمان شیاف نزدیکتر میشم دردم بیشتر میشه
انگار اثر شیاف رفته باشه
0
1400/01/31
فاطمه ح
ولی خونریزی بعد امپول زدن بیشتر شد
0
1400/01/31
zohreh .m
شیافت رو مقعدی بزن
0
1400/01/31
سوال کننده
بله
0
1400/01/31
فاطمه ح
شیافو ک مقعدی میزارم از اولشم
0
1400/01/31
سوال کننده
آمپول مگه خونریزی میاره؟؟
0
1400/01/31
فاطمه ح
نه ولی نمیدونم من چرا بعد امپول بیشتر شد
0
1400/01/31
سوال کننده
قبل آمپول خونریزی داشتی؟
0
1400/01/31
zohreh .m
فرشته جان اگر خونریزی نداری واژینال بزن، اثرش بیشتره
مقعدی برای کسایی هست که خونریزی دارن
مقعدی برای کسایی هست که خونریزی دارن
0
1400/01/31
فاطمه ح
داشتم اما کم بود بعدش لک قهوه ای شد ولی رفتم امپول زدم و اومدم دوساعت بعدش خونریزی شروع شد
0
1400/01/31
فاطمه ح
من هم شیاف خارجیشو گرفتم هم امپول ولی اثری ندیدم
0
1400/01/31
سوال کننده
یه دکترم گفت فقط شیاف بزار یه دکتر دیگه رفتم گفت هم آمپول هم شیاف.الانم اغصابم خورده به حرف کدوم دکتر گوش بدم
0
1400/01/31
فاطمه ح
این دکترا پدر ادمو در میارن
1
1400/01/31
zohreh .m
به نظرم از جفتش استفاده کنی خیلی بهتره
من الان از هفته ۷ دارم شیاف میذارم و از هفته ۲۱ هم آمپول رو اضافه کردم
من الان از هفته ۷ دارم شیاف میذارم و از هفته ۲۱ هم آمپول رو اضافه کردم
0
1400/01/31
سوال کننده
مرسی عزیزم انشالله به موقع زایمان کنی
0
1400/01/31
سوال کننده
راستی می دونید جنین از هفته چندم زنده می مونه
0
1400/01/31
سوال کننده
من خیلی استرس دارم
0
1400/01/31
zohreh .m
عزیز دلم آنقدر به خودت سخت نگیر
جنین از هفته ۲۸ به بعد زنده میمونه
جنین از هفته ۲۸ به بعد زنده میمونه
0
1400/01/31
zohreh .m
اینو سری قبل دکتر اطفال دوقلوها به من گفت
0
1400/01/31
سوال کننده
همش اعصابم خورده و ناراحت
0
1400/01/31
zohreh .m
ولی اصلا به چیزای بد و ناراحت کننده فکر نکن
0
1400/01/31
سوال کننده
همش فکر می کنم به خونریزی افتادم از درد
0
1400/01/31
zohreh .m
همش به خودت بگو من از هفته ۳۶ به بعد زایمان میکنم
0
1400/01/31
سوال کننده
انشالله
1
1400/01/31
zohreh .m
دختر داری یا پسر؟
0
1400/01/31
zohreh .m
هر چی از این فکرت اومد توی سرت بندازش دور و به چیزای خوب فکر کن
0
1400/01/31
سوال کننده
برام خیلی دعاکن
1
1400/01/31
zohreh .m
چشم عزیزم، اگر قابل باشم
1
1400/01/31
zohreh .m
مثلاً به بعد از زایمانت فکر کن، به حمام بردنش، به چهار دست و پا راه رفتنش و .....
0
1400/01/31
سوال کننده
انشالله خدا از دهنت بشنوه
0
1400/01/31
اذین
منم باهم استفاده میکنم،نفعش از ضررش بیشتره عزیزم
0
1400/01/31
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
سلام سرویکس چنده ک امپول میزنین؟
0
1400/01/31
اذین
من جفت سر راهیه سابقه سقط دارم،سرویکس هم ان تی ۴۰ بود انومالی ۳۶،دل درد و کمر درد هم دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



635

