غذا هم بهش هرروز فرنی میدم بعضی روزا بیسکوییت مادر شیرمو میریزم نرم میکنم میدم بعضی وقتا خیلی کم سوپ میدم
فرنی رو هم با ارد برنج و نبات درس میکنم وقتی یکم ولرم شد شیرمو میریزم روش رقیق بشه بخوره
ولی فرنی میدادم شکمش کارمیکرد از اونروز ک موز دادم اینطوری شده
عزیزم دکتر گفته اینارو بهش بدی؟؟؟ زود نیست؟؟
موز خیلی سنکینه برای معدش. بعدشم موز شکم و میبنده. من دخترم ۱۰ ماهشه روزی یکم بهش میدم. خیلی زود شروع کردی خیلی اذیت میشه طفلی
موز بهش نده من هرسری موز به پسرم دادم یبوست شد الان هم نمیدم بهش اذیت میشه
من همیشه پرتقالو چهورقاش میکنم میزارم میک میزنه سیبو میزارم میک میزنه
عزیزم خیلی زوده واسه میوه خوردن
بیسکوییت که اصلا نباید ب زیر یکسال داد
من ۶ماهشه تازه شروع کردم غذای کمکی رو
میوه رو از ماه بعد اونمخیلی کم دکترش گفت شروع کن
سلام آب جوشیده خنک تا ۹۰ سی سی بهش بدهید ، ماساژ شکم ، ورزش دوچرخه مفید است ، مقعد را با روغن گلیسرین چرب کنید ، طبیعی است با شروع غذای کمکی نوزاد کمی یبوست میگیرد