سلام وقتتون بخير
پزشك اوماي عزيز سوال داشتم كمك كنيد لطفاً ❤
بچم يكساله و چهار ماهشه و هنوز از شير نگرفتم يعني شير خودمو ميخوره
اشتهام خيلي كم شده و خيلي ضعف ميكنم كمبود وزن هم دارم
آيا ميشه مولتي ويتامين رو بدون نسخه پزشك مصرف كنم ؟؟
اگه ميشه چ ماركي توصيه ميكنيد ؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



370
1400/01/30


