سلام خسته نباشید من دخترم تازه چهارماهش رو تموم کرده رفته تو پنج خواستم ببینم اگه بهش غذا بدم منظورم فرنیه مشکلی نداره؟؟؟
0
1400/01/30
خانم گل .
زوده باید شش ماهش تموم بشه
وزنش کمه؟
وزنش کمه؟
0
1400/01/30
سوال کننده
وزنش ۶ کیلویه
0
1400/01/30
مائد :)
عزیزم اگ بچت مشکل خاصی نداره و شیرخودتو خوب میخوره و سیر میشه ی ماه دیگه صبر کن
0
1400/01/30
خانم گل .
تولدش چند بوده
0
1400/01/30
💞سپید💕💗💗 💞
زودم نیس. بنظزم کم کم شروع کن. فرنی خوبه برا اولا
0
1400/01/30
فقط خدا 🍃
سلام نه عزیزم زود نیس خوبه شروع کنی اول از روزی 1 قاشق چایخوری باید شروع کنی
0
1400/01/30
💎نرگسی 💎
نه عزیزم دکتر پسزمم به من گفت چهارماهونیم با فرنی درحد یه ق مرباخوری شروع کن
0
1400/01/30
💎نرگسی 💎
وزن پسرم کمه و به هیچ عنوان سرشیشه نمیگیره که لاقل شیرخشک بدم بهش کمکی
0
1400/01/31
سوال کننده
سه کیلو و هفتصد بوده
0
1400/01/31
سوال کننده
چقدر وزنش؟
0
1400/01/31
سوال کننده
آها ممنون
0
1400/01/31
پزشک اوما
سلام اگر کودک وزن گیری خوب دارد نگران نباشید و غذا را زود شروع نکنید ، همون پایان شش ماهگی شروع بشه ، اگر هم خواستید شروع کنید از فرنی و سوپ استفاده کنید
0
1400/01/31
سوال کننده
خب الان به نظر شما دخترمن که ۶ کیلویه و پنج ماهشه وزنش مناسبه؟
اخه چون گاهی اوقات که در طول روز شیر میخوره شب که میشه احساس میکنم شیرم کمه و سیر نمیشه که همش بیدار میشه
اخه چون گاهی اوقات که در طول روز شیر میخوره شب که میشه احساس میکنم شیرم کمه و سیر نمیشه که همش بیدار میشه
0
1400/01/31
فقط خدا 🍃
سلام فکر کنم کمه چون پسرم ک الان چهار ماهشه 6 کیلو هس، من میخوام از 4ماه و نیمه شروع کنم غذای کمکی
0
1400/02/01
سوال کننده
آها خیلی خوبه حداقل کمتر شیر میخوره
0
1400/02/01
فقط خدا 🍃
آره 👌
0
1400/02/01
فقط خدا 🍃
شما آب بهش میدین؟
0
1400/02/01
سوال کننده
اره میدم بهش
شما چی؟؟
شما چی؟؟
0
1400/02/01
فقط خدا 🍃
منم میدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



377

