سلام دوستان مهربون و دکتر عزیز
زریم همونکه سابقه دوبارiufdدر۲۲هفتگی داشتم حالا جواب ازمایش ترومبوفیلیم مثبت شده
خیلی نگرانم
بنطرتون میتونم بارداری موفقی رو پشت سر بذارم؟
پرسش (1400/01/30):
مشکل ترومبوفیلی و بارداری موفق
1631
35
1400/01/30
سوال کننده
0
1400/01/30
سوال کننده

لطف میکنین این آزمایشمو کامل بررسی کنین
0
1400/01/30
سوال کننده
خانوما توروخدا فامیلی آشنایی کسیتون این مشکل منو داشته و باردارم شده؟
0
1400/01/30
سوال کننده
انقدرررررررر میترسم
0
1400/01/30
سوال کننده
توروخدا اگه اطلاعی چیزی دارین دریع نکنین
اجرتون باخدا
اجرتون باخدا
0
1400/01/30
غزل دلاور
عزیزم واسه تروبوفیلی بایددوران بارداریت اسپرین بخوری که خونت لخته نشه همین گلم منم دارموووهیچ ترسیم ندارم مثل شما
0
1400/01/30
سوال کننده
اره دکتر گفت قرص به تنهایی پاسخگو نیس باید امپول انکسوپارینم بزنی
0
1400/01/30
سوال کننده
تازه باید عکس رنگیم بگیرم چون رحمم دوشاخه
0
1400/01/30
غزل دلاور
عزیزم انوکسا واسپرین که چیزی نیست من به خاطراینکه بدنم جنینوپس میزنه هرماه بایدیه سرم بزنممم
0
1400/01/30
سوال کننده
چرا پس میزنه؟
0
1400/01/30
سوال کننده
غزل جان من حال روحیم داغونه
نوزاد میبینم حالم بد میشه
زن حامله میبینم داغون میشم
اسم بچه و حاملگی بزنن من میمیرم
نمیدونم چیکار کنم از این ورم پدرم سکته کرده دیگه از همه بدتر
نوزاد میبینم حالم بد میشه
زن حامله میبینم داغون میشم
اسم بچه و حاملگی بزنن من میمیرم
نمیدونم چیکار کنم از این ورم پدرم سکته کرده دیگه از همه بدتر
0
1400/01/30
سوال کننده
مدام فکر خودکشی به سرم میزنه
0
1400/01/30
ستاره *
منم mthfr م هترو زیگوته.دوبار سقط تو ۶ و ۸ هفته دهشتم.اینسری قبل از اقدام بارداری آسپرین مصرف کردم.از اول بارداری هم اسپرین و انوکسا.تا اینجا که شکر خدا پیش رفتم
1
1400/01/30
سوال کننده
خوبه خداروشکر عزیزم ایشالا تا انتهاشو بدون مشکل بری
من هموزیگوتم
بنظرت خیلی خطرناکه؟
با این آمپولا حل میشه؟
دکتر ازمایشگاه گفت که حل میشه اما نمیدونم چرا نگرانم
من هموزیگوتم
بنظرت خیلی خطرناکه؟
با این آمپولا حل میشه؟
دکتر ازمایشگاه گفت که حل میشه اما نمیدونم چرا نگرانم
1
1400/01/30
amene 💖mirzaiy💖
انشاالله خدا بهت یه نینی سالم میده
0
1400/01/30
amene 💖mirzaiy💖
عزیزم حل میشه نگران نباش
0
1400/01/30
سوال کننده
قربونت عزیزم ایشالله
0
1400/01/30
leila sh
منم این مشکلو دارم از اول بارداری آسپرین و انوکساپارین مصرف میکنم تا سقط تو هفته ۱۷ و ۲۵ داشتم خداروشکر تا اینجا پیش رفتم ان شاءالله به امید خدا تا آخر بارداری پیش برم
0
1400/01/30
ستاره *
من یه جا خوندم یه متخصص ژنتیک میگفت باید این افراد اسپرین مصرف کنن.حالا شما هم با پزشکتون مشورت کنید .ان شاءالله که ایندفعه بارداری سالمی داشته باشید.
0
1400/01/30
سوال کننده
عزیزم چه سختی کشیدی میفهممت....ایشالله که تا اخرش بسلامت بری عزیزم به حق این ماه عزیز هیچ زنی حسرت مادرنشدنو نکشه
0
1400/01/30
سوال کننده
اخه من سر بارداری دومم آسپرینم مصرف میکردم که نموند برام!
0
1400/01/30
ستاره *
من با یه پزشکی صحبت کرده بودم.میگفت آسپرین و انوکسا باید مصرف کنی شاید لازم باشه آی وی آی جی هم مصرف کنی.که خدا روشکر تا اینجا با اسپرین و انوکسا پیش رفتم.حتی پزشک خودم دوازده هفتگی میخواست انوکسا رو قطع کنه خودم قبول نکردم.چون با دو تا پزشک دیگه مشورت کردم اونا گفتن بهتره استفاده کنی.به نظرم شما هم با متخصص ژنتیک صحبت کنید هم با چندتا پزشک.ببینین اکثریتشون نظرشون چیه.من حتی با متخصص روماتولوژی هم مشورت کرده بودم..ان شاءالله که اینسری بارداری سالمی داشته باشید
0
1400/01/30
ستاره *
ان شاءالله.
0
1400/01/30
غزل دلاور
بدنم خودایمنی داره گلم
0
1400/01/30
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
منم سابقه ۱۰ سال ناباروری و دوتا سقط ۸هفته و یه بارداری شیمیایی
از اول بارداری آسپرین۸۰ و انوکسا استفاده میکنم تا اینجا خداروشکر پیش اومدم
از اول بارداری آسپرین۸۰ و انوکسا استفاده میکنم تا اینجا خداروشکر پیش اومدم
0
1400/01/30
سوال کننده
اره پزشک ژنتیکم که قطعا انکسو با اسپرینو تجویز کرده با دکتر زنان خودمم هماهنگ کرده اما هنوز نرفتم پیشش گفتم اول عکس رنگی بگیرم بعد
0
1400/01/30
سوال کننده
ببخش عزیزم گفته بودی اما من یادم رفته بود
0
1400/01/30
سوال کننده
اییی عزیزم ایشالله که تا اخرش به خوبی پیش بری
0
1400/01/30
سوال کننده
توروخدا بیاین اینجوری بهم دلخوشی و امید بدین
0
1400/01/30
پزشک اوما
سلام نگران نباشید بعلت مشکل ترومبوفیلین در بارداری باید از ابتدا قرص و آمپول استفاده کنین
1
1400/01/30
سوال کننده
مرسی از پاسخگوییتون دکترجان
0
1400/01/30
leila sh
سلامت باشی عزیزم
ان شاءالله به حق این ماه عزیز به زودی خدا نی نی سالم و بارداری راحت بده
نگران چیزی نباش فقط بسپار به خدا بقیش با قرص و آمپول حله
ان شاءالله به حق این ماه عزیز به زودی خدا نی نی سالم و بارداری راحت بده
نگران چیزی نباش فقط بسپار به خدا بقیش با قرص و آمپول حله
0
1400/01/30
سوال کننده
قربونت عزیزم ایشالله همینطوره که میگی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




