دکتر برات حدس نزد؟ خیلی دلت میخواست پسر شه😅
عه زده پسر و علامت سوال گذاشته جلوش
خوبه همه چیت بچه اتم احتمال داده پسره بسلامتی
اره چرا علامت سوال گذاشته؟
احتماله فکر کنم ولی تو ان تی احتمال بدن پسره نود درصد پسره دیگه
عزیزم واسه منم دعا کن میرم انتی همه چیز اوکی باشه
انشالله همه چیز نی نی سالم میشه
برا منم همینطوری نوشته بود پسر جلوشم علامت سوال گذاشته بود
چقد دیر رفتی سونو تونستی ازمایش بدی؟
بزا اینکه مطمئن نبوده حدس. زده
سلام همه موارد سونو نرمال اسد