سلام من امروز رفتم سونوگرافی برای تشکیل قلب بچه امروز 5 هفته 5 روز هست ولی گفتن باید هفته دیگ برم هنوز زوده من خیلی استرس دارم میخاستم بدونم کی تشکیل میشه
1
1400/01/29
💎 sara 💎
بذار اول ۸ هفته برو عزیزم
منم ۵ هفته رفتم نه جنین بود نه قلب
منم ۵ هفته رفتم نه جنین بود نه قلب
1
1400/01/29
دختر بهار
من ۶ هفته و چند روز رفتم قلبش تشکیل شده بود
0
1400/01/29
سوال کننده

1
1400/01/29
سوال کننده
مرسی عزیزم ولی اولین بچمه هیچ اطلاعاتی ندارم
1
1400/01/29
Azi 💖 ...
عزیزم بزار ۸ هفته ک شدی برو
دیگه قلبشم تشکیل شده خیالت راحت میشه
هفته دیگه بازم زوده میری باز استرس میگیری
دیگه قلبشم تشکیل شده خیالت راحت میشه
هفته دیگه بازم زوده میری باز استرس میگیری
0
1400/01/29
سوال کننده
مرسی عزیزم 😍
0
1400/01/29
سوال کننده
آره خیلی استرس بدیه
1
1400/01/29
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
من ۷ هفته و ۳ روز رفتم
0
1400/01/29
سوال کننده
من تازه 3 هفتس فهمیدم باردارم
0
1400/01/29
سوال کننده
از اون موقع استرس قلب دارم فقط
0
1400/01/29
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
۳ هفته ست فهمیدی چطور ۵ هفته هستی
0
1400/01/29
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
اشتباه نمیکنی؟
0
1400/01/29
سوال کننده
نه هم آزمایش دادم مثبت شده
0
1400/01/29
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
اگه ۳ هفته ست فهمیدی باید حدود ۷ هفته باشی
0
1400/01/29
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
تاریخ آخرین پریدت چندم هست؟
0
1400/01/29
سوال کننده
7 اسفند بوده
0
1400/01/29
سوال کننده
امروزم سنو رفتم گفت 5 هفته 5 روز
1
1400/01/29
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
آها پس طبق سنو وارد کردی
0
1400/01/29
سوال کننده
آره تازه برنامه نصب کردم
0
1400/01/29
سوال کننده
دختر خالم 6 هفتش اون رفت سنو قلب تشکیل شده بود
0
1400/01/29
سوال کننده
ولی من 5 هفتس استرس دارم
1
1400/01/29
A.n .
عزیزم من ۶بود رفتم تشکیل شده بود زن عموم ۵هفته بستگی به جنین داره ۷یا۸هفته شدی برو انشالله که تشکیل میشه
1
1400/01/29
A.n .
اسید فولیک قبل اقدام خوردی؟
0
1400/01/29
سوال کننده
نه اصن اقدام نکرده بودم برای بارداری
0
1400/01/29
سوال کننده
ولی دکتر بهم داده اسید فولیک
1
1400/01/29
A.n .
اگ مشکل نداری صد درصد تشکیل میشه ولی خوردن اسید قبل بارداری به تشکیل قلب خیلی کمک میکنه
0
1400/01/29
سوال کننده
آره آخه قصد باردار شدن نداشتم یهو فهمیدم باردارم
1
1400/01/29
A.n .
👌
0
1400/01/29
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/01/30
پزشک اوما
سلام خوب زود رفتی سونو دادید باید صبر کنید و اگر خونریزی و لکه بینی نداری اواسط هفته هشتم بارداری سونو بده
1
1400/01/30
سوال کننده
سلام نه لکه بینی اینا ندارم خیلی ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



626

