سلام من دیروزم این سوالو پرسیدم من لتروزول خوردم۵ دونه و فولیکول غالب داشتم اما دکترم امپول نداد گفت خودشون آزاد میشه فقط قرص یدوفولیک و دوفاستون و زینک پلاس داد حالا سوالم اینه که شما ایا این تجربه و داشتین که بدون آمپول باردار شده باشین؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



495
1400/01/29






