سلام دوستان الان باز لکه قهوه ای ازم اومد ایندفعه حجمش بیشتره حالا چیکارکنم؟کسی قبل موعد پریود این لکه رو داشته؟لطفا از تجربه هاتون بگید😘ممکنه این لکه واسه لانه گزینی باشه؟اخه من هیچ موقعه اینجوری نشدم قبل موعد،۶روز هنوز مونده تا موعد پریودم
0
1400/01/28
نسترن ..
لک لانه گزینیه صد درصد
0
1400/01/28
سوال کننده

این واسه الانه
0
1400/01/28
نسترن ..
برا منم امروز همینجوریشد
0
1400/01/28
سوال کننده
انشاالله خدا از دهنت بشنوه😍
0
1400/01/28
سوال کننده
عکسش نداری؟
1
1400/01/28
zhina 💙
عزیزم فک نمیکنم لانه گزینی باشه
0
1400/01/28
سوال کننده
خداکنه واسه لانه گزینی باشه
0
1400/01/28
نسترن ..
ن برا من دوسه قطره بود
0
1400/01/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
فک نکنم لانه گزینی باشه
0
1400/01/28
سوال کننده
به نظرت واسه چیه؟
0
1400/01/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
چون چند قطرس و شفاف
0
1400/01/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
نمیخوام ناامیدت کنم انشالله ک واسه توفرق کنه
0
1400/01/28
سوال کننده
من ظهر یه قطره بود ولی الان زیاد شد
0
1400/01/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
اما من قبل پری هام اینجور می شدم
0
1400/01/28
نسترن ..
پ پریود داری میشی جلو افتاده
0
1400/01/28
سوال کننده
ظهر کمتر بود،الان دستمال کشیدم بیشتر بود
0
1400/01/28
zhina 💙
من وقتی تو اقدام بودم چن باری اینجوری شدم بعد یکی دو روز پری میشدم
1
1400/01/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
انشالله ک زودی دامنت سبز شع
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
من 3ماه اینجورنیستم.بالکه شروع میشد
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
اه اه منم تواقدام اینجورشدم
0
1400/01/28
سوال کننده
😀😀😀😀
0
1400/01/28
سوال کننده
پس واسه پریودیه
0
1400/01/28
سوال کننده
شانس ندارم که🤣🤣
0
1400/01/28
سوال کننده
خیره
0
1400/01/28
سوال کننده
ممنون از همه😍😍😍
0
1400/01/28
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
شمابعدچن دوره ک اینجوربودین بتردارشدین
0
1400/01/28
نسترن ..
پ منم میخام پریود بشم منم اولین بار دارم اینجوری میشم
0
1400/01/28
سوال کننده
منم🤣
0
1400/01/28
نسترن ..
ای خدا شانسم نداریم
0
1400/01/28
سوال کننده
اره والا🤣
1
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
حالم از خودمو اقدام و این دنیا ب هم میخوره
0
1400/01/28
سوال کننده
من چن روز پیش لکه صورتی ازم اومد دیگه نیومد فقط همون یه بار،تا امروز که دیگه این لکه قهوه ای رو دیدم
0
1400/01/28
نسترن ..
من سه ساله اقدامم صب ایقد گریه کردم دیشبم زجه میزدم😔
0
1400/01/28
سوال کننده
منم دوساله🤣
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
خیلی سخته
0
1400/01/28
سوال کننده
من از تو بدترم🤣
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
😭😭😭😭😭
0
1400/01/28
سوال کننده
چیکارکنیم وقتی نمیشه
0
1400/01/28
نسترن ..
من میخام این ماه قرص ویتاگنوس بخورم
0
1400/01/28
سوال کننده
حتما خدا نمیخاد
0
1400/01/28
نسترن ..
شاید فرجی شد
0
1400/01/28
نسترن ..
تنبلی منبلی هم ندارم
0
1400/01/28
سوال کننده
واسه چی خوبه؟
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
شمارونمیدونم امامن دلم میخواد بمیرم
0
1400/01/28
نسترن ..
میگن تخمکو تپل میکنه
0
1400/01/28
سوال کننده
منم🤣🤣🤣🤣
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
😔
0
1400/01/28
سوال کننده
ولی چیکار میشه کرد،وقتی خدا نمیخاد نمیخاد دیگه
0
1400/01/28
سوال کننده
هرچی گریه کنمم بی فایده هس
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
الان حالم خوب نیس زود خسته میشم کمردرد
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
سینه درد .درد پری
0
1400/01/28
سوال کننده
انشاالله که همه مون دامنمون سبز بشه
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
هعییییی
0
1400/01/28
سوال کننده
بچه گیرم بیاد اینقد بزنم در کونش که کیف کنه🤣
0
1400/01/28
نسترن ..
بحق این ماه عزیز همین ماه اردیبهشت مثبت بشیم
0
1400/01/28
سوال کننده
الهی آمین😍😍
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
انشالله
0
1400/01/28
سوال کننده
چرا قبل پریود لکه بینی میاد؟
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
خداااایاااامنوبکشششششش
0
1400/01/28
سوال کننده
شما چن روز مونده تا موعد؟؟
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
منم چنوقته اینجورم
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
2روز
0
1400/01/28
سوال کننده
خدانکنه
0
1400/01/28
نسترن ..
من ک سیاهدونه عسل خوردم فک کنم برا اونه
0
1400/01/28
سوال کننده
من ۶ روز
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
خستم
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
انشالله ازشما لانه گزینیه
0
1400/01/28
سوال کننده
چن روز مونده تا موعد؟نخور صبر کن تا موعدت
0
1400/01/28
سوال کننده
بخدا منم خسته م،ولی وقتی نمیشه چیکارکنیم
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
من تحمل اینهمه بدبختیوندارم
0
1400/01/28
سوال کننده
نکه من خیییلی دارم🤣🤣🤣🤣
0
1400/01/28
سوال کننده
بیخیال بلاخره یه روز گیرمون میاد
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
خدایامنم ببین
0
1400/01/28
سوال کننده
خدا خودش میده بسپارش به خدا
0
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
خستم
0
1400/01/28
سوال کننده
حتما قسمتمون نیس الان
0
1400/01/28
سوال کننده
خداکریمه بلاخره بهمون میده
1
1400/01/28
✨❤️ ✨❤️
انشالله
0
1400/01/28
نسترن ..
دیروز موعدم بود نشدم امروزم ک لک قهوه ای اومد
0
1400/01/28
وندا ❤️
پریود شدی عزیز
0
1400/01/28
وندا ❤️
این لانه گزینی نیس
0
1400/01/28
Noshin ♥
واسه پریودیه
0
1400/01/28
fatemeh 🥰
من توی دوران تخمک گذاریم همیشه اینجوری لکه میبینم
0
1400/01/28
fatemeh 🥰
بعضی وقتا کمتر بعضی وقتا بیشتر
0
1400/01/28
سوال کننده
الان بازم اومد
0
1400/01/28
سوال کننده
دوستان من هنوز لکه بینی دارم،حالا چیکارکنم میتونم روزه بگیرم یا نه؟؟
0
1400/01/28
سوال کننده
چن ساعت یه بار لکه بینی دارم رو دستمال البته
0
1400/01/28
سوال کننده
آیا میتونم روزه بگیرم یا نه؟
0
1400/01/29
پزشک اوما
سلام احتمال نشانه پریود در راه است فعلا صبر کنید و اگر در موعد پریود خونربزی نداشتی تیتر بتا بده
0
1400/01/29
سوال کننده
سلام خانوم دکتر خونریزی ندارم،الان رفتم دستشویی مث ته مونده پریود ازم اومد،به نظرتون میخام پریودبشم؟اخه هنوز خونریزی ندارم فقط چن قطره اومد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



743

